Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 har planer om Ă„ begynne Ă„ flĂžrteđ Anonymkode: 70022...432
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 3 minutter siden, Karma! skrev: Smilđ Jeg smiler og tĂžyser hele tidenđ Men troendes mĂ„ flĂžrte litt tydeligere? For at personen skjĂžnner at jeg flĂžrter? Anonymkode: 70022...432
Karma! Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Hvis man smiler, er imĂžtekommende og er interessert i hva den andre sier sĂ„ skjĂžnner de det.  Og sĂ„ kan man jo alltid hive ut et bein(?) ved at man foreslĂ„r at "dĂ©t" skulle du/ dere gjort en gangđŹ Og menn liker at du spĂžr om hjelp- sĂ„ lenge det ikke er til noe helt banaltđ€
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Karma! skrev: Hvis man smiler, er imĂžtekommende og er interessert i hva den andre sier sĂ„ skjĂžnner de det.  Og sĂ„ kan man jo alltid hive ut et bein(?) ved at man foreslĂ„r at "dĂ©t" skulle du/ dere gjort en gangđŹ Og menn liker at du spĂžr om hjelp- sĂ„ lenge det ikke er til noe helt banaltđ€ Kanskje han har skjĂžnt det da? Jeg er alltid ekstra oppmerksom pĂ„ ham, helt ubevisst đ Skal spĂžrre ham om hjelp til noe sĂ„ teit som Ă„ fylle pĂ„ olje pĂ„ bilen minđ Anonymkode: 70022...432
Karma! Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 Men bare hvis du tror han kan det dađ Synes mange menn er sĂ„ tafatte for tiden, de kan jo ingenting. FĂžler meg sĂ„ maskulin til tider đđ
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Karma! skrev: Men bare hvis du tror han kan det dađ Synes mange menn er sĂ„ tafatte for tiden, de kan jo ingenting. FĂžler meg sĂ„ maskulin til tider đđ Haha! Ellers kan jo jeg vise ham?đ Da skjĂžnner han nok fort at jeg har andre hensikter đ Anonymkode: 70022...432
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha! Ellers kan jo jeg vise ham?đ Da skjĂžnner han nok fort at jeg har andre hensikter đ Anonymkode: 70022...432 Kanskje du skal tiby deg Ă„ fylle olje pĂ„ bilen han sin Anonymkode: f0e32...61b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje du skal tiby deg Ă„ fylle olje pĂ„ bilen han sin Anonymkode: f0e32...61b "Ops, Ă„nei, jeg sĂžlte visst all olja over den trange, hvite toppen min" đ Anonymkode: 70022...432
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 Fange blikket og smile. Smile med Þynene. Anonymkode: 8d68c...d28
MerraSomGĂ„r Skrevet 6. mai 2017 #12 Skrevet 6. mai 2017 Jeg er forundret over at ingen foreslĂ„r komplimenter. Det er alltid gull i flĂžrting. Du kan jo starte med Ă„ si type "fin bukse". Men etterhvert kan du si "du har sĂ„ nydelige Ăžyne" Til slutt kan du si "har du en pistol i lomma eller er du bare glad for Ă„ se meg" Â
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #13 Skrevet 6. mai 2017 8 minutter siden, mirakela skrev: Jeg er forundret over at ingen foreslÄr komplimenter. Det er alltid gull i flÞrting. Du kan jo starte med Ä si type "fin bukse". Men etterhvert kan du si "du har sÄ nydelige Þyne" Til slutt kan du si "har du en pistol i lomma eller er du bare glad for Ä se meg"  Har du noen gang brukt en sÄnn kommentar? Hadde noen sagt noe slikt til meg hadde jeg syntes det hadde vÊrt passe kleint, men hvem vet om det funker pÄ menn! Anonymkode: a16d4...887
MerraSomGĂ„r Skrevet 6. mai 2017 #14 Skrevet 6. mai 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du noen gang brukt en sĂ„nn kommentar? Hadde noen sagt noe slikt til meg hadde jeg syntes det hadde vĂŠrt passe kleint, men hvem vet om det funker pĂ„ menn! Anonymkode: a16d4...887 Har vel aldri brukt det pĂ„ noe jeg ikke allerede er godt involvert i. Men det funker med masse humor. Men da mĂ„ man liksom ha en litt sĂ„nn pĂ„ kanten tone/humor sammen allerede. Jeg tenker at man gjerne sender mer flĂžrtesignaler om man antyder seksuell interesse.Â
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #15 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, mirakela skrev: Har vel aldri brukt det pÄ noe jeg ikke allerede er godt involvert i. Men det funker med masse humor. Men da mÄ man liksom ha en litt sÄnn pÄ kanten tone/humor sammen allerede. Jeg tenker at man gjerne sender mer flÞrtesignaler om man antyder seksuell interesse. Ja, okei  Ja, men da er nok du en bedre ekspert enn meg pÄ det omrÄdet (har bare vÊrt med en mann i hele mitt liv, men har smÄflÞrtet litt opp igjennom Ärene fordi, uskyld flÞrt selvfÞlgelig). SÄ jeg er vel kanskje temmelig blank der.. Det er iaf ingen tvil om at man er interessert om flÞrtinga gÄr over til en seksuell karakter iaf.  Anonymkode: a16d4...887
MerraSomGÄr Skrevet 6. mai 2017 #16 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, okei  Ja, men da er nok du en bedre ekspert enn meg pÄ det omrÄdet (har bare vÊrt med en mann i hele mitt liv, men har smÄflÞrtet litt opp igjennom Ärene fordi, uskyld flÞrt selvfÞlgelig). SÄ jeg er vel kanskje temmelig blank der.. Det er iaf ingen tvil om at man er interessert om flÞrtinga gÄr over til en seksuell karakter iaf.  Anonymkode: a16d4...887 Det er jo vÄr, sÄ hvorfor ikke?  lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ