GĂ„ til innhold

Gi meg deres beste flþrtetips 😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

har planer om Ă„ begynne Ă„ flĂžrte😜

Anonymkode: 70022...432

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Karma! skrev:

Smil😁

Jeg smiler og tĂžyser hele tiden😁 Men troendes mĂ„ flĂžrte litt tydeligere? For at personen skjĂžnner at jeg flĂžrter?

Skrevet

Hvis man smiler, er imÞtekommende og er interessert i hva den andre sier sÄ skjÞnner de det.  

Og sĂ„ kan man jo alltid hive ut et bein(?) ved at man foreslĂ„r at "dĂ©t" skulle du/ dere gjort en gang😬

Og menn liker at du spĂžr om hjelp- sĂ„ lenge det ikke er til noe helt banaltđŸ€“

Skrevet
4 minutter siden, Karma! skrev:

Hvis man smiler, er imÞtekommende og er interessert i hva den andre sier sÄ skjÞnner de det.  

Og sĂ„ kan man jo alltid hive ut et bein(?) ved at man foreslĂ„r at "dĂ©t" skulle du/ dere gjort en gang😬

Og menn liker at du spĂžr om hjelp- sĂ„ lenge det ikke er til noe helt banaltđŸ€“

Kanskje han har skjĂžnt det da? Jeg er alltid ekstra oppmerksom pĂ„ ham, helt ubevisst 😜 Skal spĂžrre ham om hjelp til noe sĂ„ teit som Ă„ fylle pĂ„ olje pĂ„ bilen min😂

Skrevet

Men bare hvis du tror han kan det da😅 Synes mange menn er sĂ„ tafatte for tiden, de kan jo ingenting. FĂžler meg sĂ„ maskulin til tider 😂😂

Skrevet
4 minutter siden, Karma! skrev:

Men bare hvis du tror han kan det da😅 Synes mange menn er sĂ„ tafatte for tiden, de kan jo ingenting. FĂžler meg sĂ„ maskulin til tider 😂😂

Haha! Ellers kan jo jeg vise ham?😁 Da skjþnner han nok fort at jeg har andre hensikter 😄

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Ellers kan jo jeg vise ham?😁 Da skjþnner han nok fort at jeg har andre hensikter 😄

Kanskje du skal tiby deg Ä fylle olje pÄ bilen han sin :legrine:

Anonymkode: f0e32...61b

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du skal tiby deg Ä fylle olje pÄ bilen han sin :legrine:

Anonymkode: f0e32...61b

"Ops, Ă„nei, jeg sĂžlte visst all olja over den trange, hvite toppen min" 😂

Skrevet

Fange blikket og smile. Smile med Þynene. 

Anonymkode: 8d68c...d28

Skrevet

Smil og blunk ;) 

Anonymkode: 50f91...7a6

Skrevet

Jeg er forundret over at ingen foreslÄr komplimenter. 

Det er alltid gull i flÞrting. Du kan jo starte med Ä si type "fin bukse". Men etterhvert kan du si "du har sÄ nydelige Þyne" 

Til slutt kan du si "har du en pistol i lomma eller er du bare glad for Ă„ se meg" ;)

Skrevet
8 minutter siden, mirakela skrev:

Jeg er forundret over at ingen foreslÄr komplimenter. 

Det er alltid gull i flÞrting. Du kan jo starte med Ä si type "fin bukse". Men etterhvert kan du si "du har sÄ nydelige Þyne" 

Til slutt kan du si "har du en pistol i lomma eller er du bare glad for Ă„ se meg" ;)

Har du noen gang brukt en sÄnn kommentar?:legrine: Hadde noen sagt noe slikt til meg hadde jeg syntes det hadde vÊrt passe kleint, men hvem vet om det funker pÄ menn! :legrine:

Anonymkode: a16d4...887

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du noen gang brukt en sÄnn kommentar?:legrine: Hadde noen sagt noe slikt til meg hadde jeg syntes det hadde vÊrt passe kleint, men hvem vet om det funker pÄ menn! :legrine:

Har vel aldri brukt det pÄ noe jeg ikke allerede er godt involvert i. Men det funker med masse humor. Men da mÄ man liksom ha en litt sÄnn pÄ kanten tone/humor sammen allerede. 

Jeg tenker at man gjerne sender mer flÞrtesignaler om man antyder seksuell interesse. 

Skrevet
1 minutt siden, mirakela skrev:

Har vel aldri brukt det pÄ noe jeg ikke allerede er godt involvert i. Men det funker med masse humor. Men da mÄ man liksom ha en litt sÄnn pÄ kanten tone/humor sammen allerede. 

Jeg tenker at man gjerne sender mer flÞrtesignaler om man antyder seksuell interesse. 

Ja, okei :) Ja, men da er nok du en bedre ekspert enn meg pÄ det omrÄdet (har bare vÊrt med en mann i hele mitt liv, men har smÄflÞrtet litt opp igjennom Ärene fordi, uskyld flÞrt selvfÞlgelig). SÄ jeg er vel kanskje temmelig blank der.. Det er iaf ingen tvil om at man er interessert om flÞrtinga gÄr over til en seksuell karakter iaf. :) 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, okei :) Ja, men da er nok du en bedre ekspert enn meg pÄ det omrÄdet (har bare vÊrt med en mann i hele mitt liv, men har smÄflÞrtet litt opp igjennom Ärene fordi, uskyld flÞrt selvfÞlgelig). SÄ jeg er vel kanskje temmelig blank der.. Det er iaf ingen tvil om at man er interessert om flÞrtinga gÄr over til en seksuell karakter iaf. :) 

Det er jo vÄr, sÄ hvorfor ikke? :) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...