Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Alle vennene mine bor i andre byer. Har bodd i denne bygda i årevis, men finner ingen skikkelige venner. Ingen jeg kan betro meg til... Nå driver samboer og skal flytte ut. Alt er bare trist. Sitter her i stua og snakker ikke til meg. Er bare sur og sint. Skriver med nyedama på mobilen sin. Er helt ok han flytter, det har vært over lenge, men kjenner meg bare ekstra ensom nå. Er ikke det samme å ringe til noen heller. Er så vanskelig å snakke om dette i telefon. Trenger bare en klem fra noen som bryr seg om meg. Dagens syteinnlegg...:( Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tror jeg bare legger meg nå. Anonymkode: 6f74d...5e5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Alle vennene mine bor i andre byer. Har bodd i denne bygda i årevis, men finner ingen skikkelige venner. Ingen jeg kan betro meg til... Nå driver samboer og skal flytte ut. Alt er bare trist. Sitter her i stua og snakker ikke til meg. Er bare sur og sint. Skriver med nyedama på mobilen sin. Er helt ok han flytter, det har vært over lenge, men kjenner meg bare ekstra ensom nå. Er ikke det samme å ringe til noen heller. Er så vanskelig å snakke om dette i telefon. Trenger bare en klem fra noen som bryr seg om meg. Dagens syteinnlegg...:( Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tror jeg bare legger meg nå. Anonymkode: 6f74d...5e5 Anonymkode: 7913a...246
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 7913a...246 Takk😥 Anonymkode: 6f74d...5e5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Å..får vondt inni hjertet mitt!!! En stor god klem til deg! Anonymkode: 9f6d2...765
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 Så vondt for deg! Og for et nepeskrell han der som ikke har anstendighet nok til å vente med nye damer før han har flyttet. God klem sendes herfra, det blir snart bedre! Anonymkode: e8065...490
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Flytte selv? Anonymkode: 580f4...101 Jeg skal ha huset, så det går ikke.. Anonymkode: 6f74d...5e5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Takk for svar og klemmer ❤️ Anonymkode: 6f74d...5e5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg skal ha huset, så det går ikke.. Anonymkode: 6f74d...5e5 Selge og flytte? Anonymkode: 580f4...101
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Selge og flytte? Anonymkode: 580f4...101 Nei, altså huset vil jeg ha. Han er på husjakt.. Jeg kommer ikke til å selge huset mitt.. Anonymkode: 6f74d...5e5
sug lut Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, altså huset vil jeg ha. Han er på husjakt.. Jeg kommer ikke til å selge huset mitt.. Anonymkode: 6f74d...5e5 Hva kan du ta deg til i bygda for å få flere bein å stå på, da? Ellers er det mye glede og selskap å finne her inne. Og venner også.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, sug lut skrev: Hva kan du ta deg til i bygda for å få flere bein å stå på, da? Ellers er det mye glede og selskap å finne her inne. Og venner også. Jeg prøver å få venner, men de blir aldri nære nok om du skjønner. Ikke som de jeg har andre steder. Mange jeg snakker med, tar en kaffe med, besøker osv, me. Ingen jeg virkelig kan stole på. Du vet bygd og folkesnakk. Hører jo hvordan de snakker om andre "venner" som har sagt ting til de, sannsynligvis fordi de trodde de kunne stole på de. Jeg har jobben min og familie her, ungene stortrives på skolen, så å flytte blir nok uaktuelt inntil videre. Anonymkode: 6f74d...5e5
sug lut Skrevet 5. mai 2017 #13 Skrevet 5. mai 2017 Hm. Da får du være glad du lever i en digital tidsalder, slik at å holde kontakt med de ordentlige vennene dine er relativt enkelt...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #14 Skrevet 5. mai 2017 5 minutter siden, sug lut skrev: Hm. Da får du være glad du lever i en digital tidsalder, slik at å holde kontakt med de ordentlige vennene dine er relativt enkelt... Det er sant det, skulle bare ønske de var her nå Skulle ha flydd de inn med helikopter hadde jeg hatt et 😄 Anonymkode: 6f74d...5e5
Engeln Skrevet 5. mai 2017 #15 Skrevet 5. mai 2017 Hørtes vanskelig ut. Sender deg ihvertfall en god klem❤️ Håper ting går godt for deg, og det gjør det nokk etterhvert:)❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå