Gå til innhold

Mark i utfloden??! Får panikk her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på do isted og syntes jeg så en bitte liten gjennomsiktig mark i trusen. Ble utrolig kvalm! 

Så vasket hele huset nå. Tenkte ta vernox /vermox, men er gravid vet ikke om jeg kan ta det nå. I ekstrem rengjøringen min mistet jeg pakningsvedlegget.

rier har jeg fremkalt også og jeg er bar ei uke 28. Damn it!

må alt sv bamser kokes også? Bor med en 5 åring og en 35 åring.

mann og barn får kur samtidig. 

Står på selve pakken en tablett tas som engangsdose, men mannen sier Apotek damen sa vi måtte ta en tablett hver dag i 6 dager. Ser ikke noe info om dette på pakken.

noen her som vet? Er vel fler enn meg som må gjennom dette så her vet forhåpentligvis noen :)

Anonymkode: c2b0d...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan spørre på sykehuset når du drar inn på grunn av rine eller sjekke felleskatalogen på nett.

Anonymkode: 9b87e...4a8

Skrevet

Hvis marken er i skjeden ville jeg ringt lege.

Du skal ikke ta vermox når du er gravid. Du må ta en annen type kur, fås reseptfritt på apoteket. De andre skal ta én tablett som engangsdose, og ny dose etter 14 dager. 

Anonymkode: 28b23...75c

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du kan spørre på sykehuset når du drar inn på grunn av rine eller sjekke felleskatalogen på nett.

Anonymkode: 9b87e...4a8

Dette!

Anonymkode: 53c55...b6c

Skrevet

Hvor lang tid etter tatt kur virker det? Skiftet på alle senger nå og alle har tatt kurer. Jeg tok en annen enn de andre. Må jeg bytte sengetøy i morgen også?

skal inn på føden, men ikke enda. Venter på barnevakt :)

Skrevet

Hvordan gikk det hi? Og med riene?

Anonymkode: 47cfd...20d

Skrevet

Så så, troll. Ro deg ned.  Du skal se det går over denne gangen også. 

Pleier du å ha så voldsomme vrangforestillinger? Søk hjelp. 

Anonymkode: 30ff4...e3a

Skrevet

Riene roet seg, måtte inn på føden der alt ble sjekket og jeg fikk modningsprøyte for lungene.

er der enda.

alle i husstanden fikk ormekur.

nå er jeg veldig hysterisk på marlnogmfpr angst av det Så har bedt mannen skifte på sør sengetøy idag også. Vet ikke helt hvor lenge marken lever.

jm sa siden marken lå i trusen kommer den ikke fra skjeden, men string trusen hadde nok skjøvet seg opp mot skjeden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...