Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Der vedkommende tipser bedriften om VP's konstante eksponering i sosiale medier. Hva synes dere om denne oppførselen? Er det innafor, eller langt over streken å gå videre med dette til en aktør hun nå jobber sammen med? Anonymkode: f5a3c...22c
sug lut Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 (endret) Hun må jo jobbe med noen som er både døv, blind og avskrudd om de ikke allerede har fått med seg elendigheta. Det er jo PÅ GRUNN AV eksponering hun er interessant for noen i det hele tatt. Som forbruker er det imidlertid helt innafor å gjøre produsenter oppmerksom på at man ikke vil betale for produktet deres om de assossieres med søppel. Det har jeg gjort mange ganger. Endret 5. mai 2017 av sug lut
Mumua Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Enig med luten. Dette har blitt gjort ørten ganger før og mot ulike bloggere, hvorfor alt dramaet denne gangen?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 50 minutter siden, sug lut skrev: Hun må jo jobbe med noen som er både døv, blind og avskrudd om de ikke allerede har fått med seg elendigheta. Det er jo PÅ GRUNN AV eksponering hun er interessant for noen i det hele tatt. Som forbruker er det imidlertid helt innafor å gjøre produsenter oppmerksom på at man ikke vil betale for produktet deres om de assossieres med søppel. Det har jeg gjort mange ganger. Helt enig. Det er prisen for å stikke nesa frem hele tiden Anonymkode: ebf9c...3c4
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 Innafor. Det er helt opp til forbrukeren å velge fra bedrifter og butikker som man føler driver på en uetisk måte. Det er også helt innafor å gi bedriften/butikken beskjed om hvorfor man ikke ønsker å være kunde der. Uten slik tilbakemelding til bedriften/butikken vil de heller ikke vite hvorfor kundene velger dem fra og dermed heller ikke få mulighet for å gjøre noe med det. Så jeg mener det er mest redelig å beskjed om hvorfor man eventuelt velger å boikotte. I det aktuelle tilfellet så er utleveringen av mindreårige og personer som ikke selv har valgt å være en del av bloggen så hinsides grov at jeg godt skjønner de som boikotter bedrifter/butikker som samarbeider. Anonymkode: f9fdf...585
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Klart innafor! Den er klart den verste utleverende mammabloggeren, og jeg fatter ikke at noen vil ha noe med bloggen å gjøre. Da Gekkoen kom inn i bildet ble det bare verre. Håper hele greia bare dør hen så ungene og eksen kan få livet tilbake. Og hva skal hun anmelde for?! Anonymkode: 5c4cb...121
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Folk er faen meg gale. ( og da mener jeg ikke VP i dette tilfellet..selv om hun ikke er riktig skrudd sammen hun heller ) Anonymkode: ead12...c29
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 Hvorfor er det så rart om folk sier fra til butikker at de slutter å handle der? Jeg synes det er helt greit at folk sier ifra når det gjelder såpass grove tilfeller som Villa paprika. Hun er faktisk under gransking av BV for tiden, det skrev hun masse om på bloggen, så det er ikke bare leserne som synes det er mye å bekymre seg for det. Ja til at folk bruker forbrukermakt! I noen tilfeller er det det eneste som nytter! De reagerer med at den voldsdømte forloveden truet folk med at de skal "få som fortjent" fordi de ga beskjed til bedriften. Herregud for no folk!! Anonymkode: 5c4cb...121
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 Langt over streken og direkte ufint, på grensen til trakasserende. Anonymkode: 57c4e...01f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det så rart om folk sier fra til butikker at de slutter å handle der? Jeg synes det er helt greit at folk sier ifra når det gjelder såpass grove tilfeller som Villa paprika. Hun er faktisk under gransking av BV for tiden, det skrev hun masse om på bloggen, så det er ikke bare leserne som synes det er mye å bekymre seg for det. Ja til at folk bruker forbrukermakt! I noen tilfeller er det det eneste som nytter! De reagerer med at den voldsdømte forloveden truet folk med at de skal "få som fortjent" fordi de ga beskjed til bedriften. Herregud for no folk!! Anonymkode: 5c4cb...121 Dette er ikke forbrukermakt, det er skammelig personforfølgelse og sjikane. Det blir som om du jobbet i en klesbutikk, og en av kundene sendte mail til sjefen og sa at de ikke kom til å handle der så lenge du jobbet der (også slang de på en grunn som de selv synes var god). At kunden bare ikke handlet der mer, er helt innafor. Sjikane blir det derimot når kunden forsøker å få deg usaklig og ulovlig sagt opp. Anonymkode: 57c4e...01f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #13 Skrevet 5. mai 2017 Helt innenfor å gjøre produsenter oppmerksom på hvorfor man slutter å kjøpe produktene deres om de bruker personer eller måter forl å fronte produktene som moralsk eller på annen måte står for det en mener er uheldige eller uakseptable prinsipper. Nå aner jeg ikke hvem denne paprikadamen er, annet enn at jeg har hørt at hun er en blogger som bruker barna sine altfor mye, så jeg uttaler meg på generelt grunnlag. Anonymkode: bcb30...f0c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #14 Skrevet 5. mai 2017 Hun henger også ut ekser, eksers familie, eksers nye dame, eksers nye damers familie, eksers nye dames alvorlig syke lille barn, folk som ikke har invitert barna i bursdagsselskap, osv, osv Osv.. Hun lever av bloggen sin der hun blander livets mest intime ting med reklame, hundrevis av barnebilder og info om dem pluss dritt om eksen. I tillegg kommer konkursene og snusket der, og da skjønner du at hun er snakkis nr. en i hjembyen sin. Det er ikke tilfeldig at folk bekymrer seg litt. Anonymkode: 5c4cb...121
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #15 Skrevet 6. mai 2017 Helt innafor. Hun ber om det. Hvis hun kan bruke sin makt som blogger til å henge ut og trakassere folk så er det vel på sin plass at hun får tilbake med samme mynt. Karma heter det. You made your bed Paprika - now sleep in it. Anonymkode: 57789...a3d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #16 Skrevet 6. mai 2017 Jeg synes vel det er rimelig sykt. VP er jo ikke helt i vater selv, men at en person GIDDER å sende en slik Mail? Du er rimelig syk i hodet selv. Hvem bryr seg liksom? Hvem bryr seg om hun blogger om dette på sin elendige blogg? Jeg bryr meg ikke om VP, hva hun anbefaler og ikke. Denne brukeren må ha et miserabelt liv som engasjerer seg så til de grader i hvor jævelig VP er. Nesten så jeg lurer på om det er noe personlige følelser involvert også. Hvis ikke så burde hun oppsøke hjelp. Anonymkode: 6a6ac...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå