Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Altså folk man feks jobber med og ikke kjenner så godt...? Har liksom ikke noen sånne venner jeg bare kan spørre om å bli med ut, alle bor langt borte... Nå har jeg såååå lyst å finne på noe.. Skal/skal ikke...? Anonymkode: 4ff58...05f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså folk man feks jobber med og ikke kjenner så godt...? Har liksom ikke noen sånne venner jeg bare kan spørre om å bli med ut, alle bor langt borte... Nå har jeg såååå lyst å finne på noe.. Skal/skal ikke...? Anonymkode: 4ff58...05f Hadde dere blitt glad og takket ja, eller er det mest slitsomt med sånne invitasjoner...? Anonymkode: 4ff58...05f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Bare å spørre det vel :-) Anonymkode: 0fa06...cc7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Bare å spørre det vel :-) Anonymkode: 0fa06...cc7 Ja... Så det er ikke teit? Åh.. Kjenner jeg er ensom og desperat... Anonymkode: 4ff58...05f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 Jeg hadde ikke blitt med. Er sliten, har mann og barn og har vasket klær siden jeg kom hjem fra jobb og lager nå pizza til familien. De jeg jobber med kjenner meg så godt at de vet dette, men en del av de jeg jobber med hadde blitt med. Har de ikke barn og ellers virker som de er en del ute kan du vel bare spørre? Anonymkode: 79a8c...80f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke blitt med. Er sliten, har mann og barn og har vasket klær siden jeg kom hjem fra jobb og lager nå pizza til familien. De jeg jobber med kjenner meg så godt at de vet dette, men en del av de jeg jobber med hadde blitt med. Har de ikke barn og ellers virker som de er en del ute kan du vel bare spørre? Anonymkode: 79a8c...80f Hun jeg har i tankene akkurat nå har ikke barn, er yngre enn meg og jobber ikke fullt... Er redd for å få et nei og at hun tenker herregud hvorfor spør hun meg...🙄 Anonymkode: 4ff58...05f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun jeg har i tankene akkurat nå har ikke barn, er yngre enn meg og jobber ikke fullt... Er redd for å få et nei og at hun tenker herregud hvorfor spør hun meg...🙄 Anonymkode: 4ff58...05f Hadde det vært før jeg fikk barna hadde jeg blitt med Var ganske ofte ute da. Nå er jeg bare sliten. Tar det igjen senere Anonymkode: 79a8c...80f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hadde det vært før jeg fikk barna hadde jeg blitt med Var ganske ofte ute da. Nå er jeg bare sliten. Tar det igjen senere Anonymkode: 79a8c...80f Er egentlig sånn jeg også, men i dag har jeg så lyst ut. Er skikkelig rastløs! Mine barn er også blitt store, så har nok mye med det å gjøre Anonymkode: 4ff58...05f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Nå har jeg sendt mld 😳 Angrer litt... Anonymkode: 4ff58...05f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå har jeg sendt mld 😳 Angrer litt... Anonymkode: 4ff58...05f Så tøff du er Anonymkode: 51cc9...4f9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så tøff du er Anonymkode: 51cc9...4f9 Hun har ikke sett mld enda... Vi har jo snakket om å gå ut sammen.. Anonymkode: 4ff58...05f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #13 Skrevet 5. mai 2017 21 minutter siden, Evablaum skrev: Håper hun blir med! Hun kunne ikke 😟 Blir en stund til jeg tør det igjen 😬 Anonymkode: 4ff58...05f
Evablaum Skrevet 5. mai 2017 #14 Skrevet 5. mai 2017 Hun kunne ikke I KVELD.. Ville heller prøvd å avtalt en ny dato.,
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #15 Skrevet 5. mai 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun kunne ikke 😟 Blir en stund til jeg tør det igjen 😬 Anonymkode: 4ff58...05f Nei, ikke gjør det. Dere har jo snakket om det, og det er jo ikke så rart at hun ikke kunne på så kort varsel. Men ikke la det ta selvtilliten fra deg. Spør om hun har lyst en annen dag, da legger du ballen litt over til henne Anonymkode: 51cc9...4f9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #16 Skrevet 5. mai 2017 Gjorde samme stuntet forrige helg. Fikk et nei, med oppfølging litt senere om vi kunne utsette en dag. Snakket med henne etterpå og hun hadde blitt så lei seg for at hun ikke kunne og veldig glad da jeg også kunne dagen etter. Fikk med oss en sliten småbarnsmor til og koste oss veldig. Min erfaring er at de fleste blir glade for å bli spurt 😊 Anonymkode: d2d72...391
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #17 Skrevet 5. mai 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke gjør det. Dere har jo snakket om det, og det er jo ikke så rart at hun ikke kunne på så kort varsel. Men ikke la det ta selvtilliten fra deg. Spør om hun har lyst en annen dag, da legger du ballen litt over til henne Anonymkode: 51cc9...4f9 Skrev at hun måtte bare si fra om hun kjeder seg en helg og har lyst å finne på noe Anonymkode: 4ff58...05f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #18 Skrevet 5. mai 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjorde samme stuntet forrige helg. Fikk et nei, med oppfølging litt senere om vi kunne utsette en dag. Snakket med henne etterpå og hun hadde blitt så lei seg for at hun ikke kunne og veldig glad da jeg også kunne dagen etter. Fikk med oss en sliten småbarnsmor til og koste oss veldig. Min erfaring er at de fleste blir glade for å bli spurt 😊 Anonymkode: d2d72...391 Jeg får prøve å se sånn på det. Jeg hadde blitt overlykkelig, selv om jeg ikke kunne den kvelden. Problemet er at ingen noen gang spør meg lenger. Er vel sånn når man har små barn, da kan man sjelden, og når de endelig har blitt store da har jeg sagt nei så mange ganger st folk har sluttet å spørre... Anonymkode: 4ff58...05f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #19 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Skrev at hun måtte bare si fra om hun kjeder seg en helg og har lyst å finne på noe Anonymkode: 4ff58...05f Det er jo helt supert, det viser jo at hun har lyst Ikke vent for lenge med å spørre igjen, men i god tid Anonymkode: 51cc9...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå