Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Vi har nybygd hus der det ikke er med plen. Så vi må ha jord og planer om rull ut plen pga barn. Fikk tilbud om pris fra et firma og de skulle ha 119 000,-!!! Hjelp altså...er ca 400 kvm plen det er snakk om og dette er med jobben osv... Greit at det er en engangsinvistering, men herregud for noe priser..hehe.. Dere med ca like stort område, hva betalte/skal dere betale? Anonymkode: 8c79d...e32
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Jeg betalte 1500 for ferdigplen på rull, kjøpte 13 kvm, det er ikke mye jobb å legge selv, altså Så jeg ville helt klart funnet noen som selger ferdigplen dere kan rulle ut selv. Da kan dere få det ekstremt mye billigere! Jeg leste meg opp på hvordan den skulle legges, har bare vanna i etterkant (det trenger enorme mengder vann i starten) og plenen er fin og grønn, to år siden jeg la den Anonymkode: aa848...af5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Vi har sådd plenfrø, gjødslet og vannet med spreder. Det vokser fort, blir tett og fint, og koster ca ingenting... Anonymkode: 5b497...d75
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har sådd plenfrø, gjødslet og vannet med spreder. Det vokser fort, blir tett og fint, og koster ca ingenting... Anonymkode: 5b497...d75 Vi har også gjort det samme, men på sensommeren så får se nå hvordan det kommer opp igjen. Det jeg lurer på er om deres plen også har blitt ujevn? Vår synes jeg har blitt ganske ujevn i forhold til i fjor, men lurer på om det går seg til eller om vi må fylle på med litt jord? Vet egentlig ikke helt hvordan plener bruker å være, har ikke tenkt over det før nå 😜 Anonymkode: 2f0e9...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå