Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Synes jeg ser en veldig svak strek ... Er to dager over tiden Anonymkode: 554f6...dbd
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Ser en strek...men med mindre eggløsning var senere enn du tror..er den veldig svak. Anonymkode: b692c...a93
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Får svar på HCG på mandag ... Faen! Jeg har tatt p-pillene hver dag til samme tid og de har aldri svikta før!! Anonymkode: 554f6...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå