Gå til innhold

Normalt eller bør sjekkes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 8 åring som i perioder er morgenkvalm, som idag. Spiste en brødskive og det gikk over. Flere uker siden sist. Hun kan også bli det når hin er overtrøtt/ sliten. Tatt blodprøver, ingen funn borsett fra at hun har genet som kan føre til laktoseintoleranse. 

Når jeg goggler så får jeg opp at morgenkvalme forbindes med svulst og da blir jeg livredd ( kira saken ferskt i minne 😔). 

Men da hadde det kanskje vært oftere og ikke gått flere uker imellom? 

Anonymkode: 62986...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan være morgenkvalm om det er lenge siden jeg har spist (altså at jeg spiste dagen før og at det gikk for lang tid til jeg la meg). Da føles det som om jeg ikke har lyst på noenting, men det hjelper etter jeg har spist litt, kan ikke spise for mye heller. Vært sånn siden jeg var liten, det var verre da, for da skjønte jeg jo ikke selv hvorfor jeg var kvalm, så i flere år spiste jeg ikke frokost i det hele tatt.

Slnnen min er helt lik. Ingen av oss har svulst eller kreft. Om det er det eneste tegnet skal du ikke bekymre deg, og du må ikke Google sånt! I Google fører alle veier til kreft!

Anonymkode: f0533...b5f

Skrevet

Jeg har en sønn som et sånn, dvs han klarer ikke å spise når han våkner kvalm, kaster opp en gang og er frisk. Han må spise godt før han legger seg, hvis ikke er han kvalm om morgenen. Han får alltid tilbud om kveldsmat; selv om vi var ferdige med middagen en halvtime tidligere. Etter vi begynte å passe på det, har det blir mye bedre. De få gangene han er kvalm nå, har han alltid hoppet over kveldsmat. 

Anonymkode: 6d377...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...