Gå til innhold

Spørsmål til ansatte i Meny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør her fordi det kan være kjekt å være anonym når man snakker om egen arbeidsgiver.

For en stund siden var jeg på meny rett før stengetid. Da ble det skuffet brett på brett med bakevarer i søppelsekker, jeg tror det summerte seg til tre sekker totalt. Samtidig er det jo veldig mye ferskvarer og frukt i butikkene. 

Hvor mye mat kastes hver dag i en meny-butikk? 

Anonymkode: 791bf...f5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Meny butikken her vi bor så kastes ikke noe mat eller frukt,alt blir hentet av "Hjelp oss å hjelpe" som samme kveld kjører ut mat g frukten til folk de vet har dårlig råd.Jeg har selv fått noen brød og litt frukt når vi 2 mnder måtte leve på sosialstøtte i påvente av å få innvilget OS.Hun som kjører ut maten har ofte 30-40 brød og store mengder med frukt,så er helt sykt om enkelte butikker faktisk KASTER dette! Tenk så mange som virkelig hadde trengt maten og som gjerne har veldig dårlig råd.

Anonymkode: 5c1d6...e73

Skrevet

Vår mat ble solgt til grisebønder. Vi la det i søppelsekker, og det ble servert til grisene i bygda. 

Anonymkode: fec21...a6a

Skrevet

Ikke meny, men spar her. Vi kaster sykt mye mat. JEg grøsser de kveldene jeg jobber og hvor jeg da svinner, fyller søppelsekken og kaster mat.. Mat som i utgangspunktet fint kunne ha vært brukt til noe mer fornuftig. Brødene blir ikke kastet, men sendt i retur til brødprodusenten. De kværner brødene og forer dyr. Men tenk fra kjøttdisk, varmmatdisk og fiskedisk.. Herregud hvor mye mat som blir kastet.. 

Anonymkode: d0785...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...