Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Jeg oppdaget en MA i uke 10, da det var stoppet opp i uke 7.. Tok kirurgisk abort 8.mars, og mensen kom nøyaktig en måned senere, 8.april. I dag testet jeg positivt på to tester, der ene var digital og sto 1-2 uker. Det er jo faktisk 8 uker siden aborten, med en mens imellom.. men er fremdeles litt i tvil, da jeg aldri har opplevd det før. Er her noen med erfaringer som har opplevd noe lignende? Kan jeg være gravid allerede nå, eller kan det være hormonene som sitter igjen i kroppen? Takker myyye for svar! Anonymkode: 1d140...360
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Tror det er uvanlig å få mens hvis det fortsatt er hcg i kroppen..så det kan jo være lovende. Du får teste igjen om en uke? Anonymkode: 59b70...bff
skinnfilla Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 jeg ble gravid etter sa, mistet rundt 20 NOV og fikk positiv test 22 des. Må da ha blitt gravid 2-3 des , eneste mulighet. Så det går an! Håper det går veien for deg også😊
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 Det kan være hcg igjen i kroppen i opptil 9 uker etter en abort lærte jeg en gang, men det var ikke vanlig at det hang i så lenge. Krysser fingrene for at du er gravid. Anonymkode: b1ca2...2cc
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 Det kan være begge deler. Bestill legetime og presenter problemstillingen og be om å få tatt hcg-blodprøve for å se om det stiger eller synker. Anonymkode: 739b7...c7e
Hjelpjegergravid Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 (endret) Tusen takk for svar! Skal bestille en legetime Siden jeg har hatt mensen imellomtiden tenker jeg jo at kan være gravid. Eller så er det ønsketenkning, hihi. Endret 5. mai 2017 av Hjelpjegergravid Være anonym
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Testa du negativt etter aborten? Synst dette høyres lovandes ut ☺ håper du er gravid igjen 😊 Anonymkode: f71b9...1a1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Det dumme er jo at jeg aldri testet, siden de på sykehuset sa de fekk bort alt, og jeg ikke blødde noe etterpå, før jeg 1 mnd senere fikk mensen igjen.. Anonymkode: 1d140...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå