Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 10-åringen hadde besøk av nabobarnet da jeg kom hjem fra jobb i dag, og de lekte sammen lenge. Det var også et annet barn her. Her får de som er på besøk gjerne både mat og drikke, det er helt naturlig for oss. Etter en stund går nabobarnet inn i fryseboksen vår og henter en is. Denne har han hatt med seg hjemmefra og lagret i vår frys i noen timer ifølge mitt barn. Han setter seg så foran de andre barna og spiser is med overdreven nytelse. Vi hadde ikke noe is liggende, så jeg kunne ikke gi til de andre. De gjorde ikke noe nummer ut av det, men synes det var litt spesielt å ha med EN is på besøk, og uten å dele. Er det ok oppførsel fra en 10-åring? Anonymkode: 86f89...5c8
Fandens Oldemor Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Det er nok ikke alle 10-åringer som skjønner rekkevidden av alt de driver med alltid.
Guttaboys Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Jeg hadde bedt han gå ut å spise den isen, og komme tilbake når han var ferdig. Så hadde jeg sagt at han ikke skal gjøre det igjen, med mindre han har med til alle.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Det er ikke ok oppførsel uansett alder. Jeg har kun opplevd det én gang her, og da sa jeg at siden han ikke hadde med til alle, så fikk han heller gå hjem og spise den. Han forstod faktisk det, og han var 5. Anonymkode: e2182...3fc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke ok oppførsel uansett alder. Jeg har kun opplevd det én gang her, og da sa jeg at siden han ikke hadde med til alle, så fikk han heller gå hjem og spise den. Han forstod faktisk det, og han var 5. Anonymkode: e2182...3fc Jeg hadde også forklart, på en vennlig måte, at han måtte spise isen hjemme. Anonymkode: c73d9...8bb
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 Det er veldig rar oppførsel. Jenta vår på 4 år skjønner det. Det er ikke veldig vanskelig. Anonymkode: 6f987...a8e
Evablaum Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 (endret) Drittunge. Noen har bare fått elendig oppdragelse. Han hadde jeg glatt sendt hjem, der kunne han kost seg alene med isen sin. Endret 4. mai 2017 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 Jøss, mine barn har ingen problemer med å forstå at de må vente med å spise til de er alene når de har noe godt de ikke kan dele. Men nå har jeg fortalt dem det også da, kanskje foreldrene til denne ungen ikke oppdrar han noe særlig? Anonymkode: de891...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå