Lovemelikeyoudo Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 De barn med angst? Håper det ikke blir sånn at barnet for alt i verden ikke vil gå dit fordi det er så kjedelig ...12 år
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Nei herregud det hadde jo vært barnemishandling om barnet ditt må lære å kjede seg av og til! Du bør melde BUP til barnevernet om noe så grusomt skjer! Anonymkode: a0183...bea
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei herregud det hadde jo vært barnemishandling om barnet ditt må lære å kjede seg av og til! Du bør melde BUP til barnevernet om noe så grusomt skjer! Anonymkode: a0183...bea Hvorfor svare så frekt?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 2 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Hvorfor svare så frekt? Fordi HI er jo helt blåst i hue!! En 12 åring bør ha lært for lenge siden at vi også må gjøre ting som ikke er like gøy,uten at det bør bli ett problem for ett så stort barn. Anonymkode: a0183...bea
Optatium Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 De blir behandlet slik fagutdannede mennesker mener er best p gjøre for de med angst. Mulig terapi er kjedelig, men om han ønsker p bli bedre har han ikke mye valg egentlig.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 Jeg lurte egentlig på hva behandlingen består av....min 12 åring har ingen problemer med å kjede seg... Anonymkode: 9e9ae...362
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi HI er jo helt blåst i hue!! En 12 åring bør ha lært for lenge siden at vi også må gjøre ting som ikke er like gøy,uten at det bør bli ett problem for ett så stort barn. Anonymkode: a0183...bea Og du stiller slike krav til en 12- åring, når du selv ikke har lært deg å kommunisere som en voksen? Anonymkode: 5411c...bd6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurte egentlig på hva behandlingen består av....min 12 åring har ingen problemer med å kjede seg... Anonymkode: 9e9ae...362 Kjedelig blir det nok ikke. Det kan nok heller enten virke litt skremmende (de må utfordre seg selv med oppgaver som de skal utføre), eller virke tungt og meningsløst på samme tid (hvis det ikke oppleves som om det hjelpe). Anonymkode: 5411c...bd6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #9 Skrevet 4. mai 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi HI er jo helt blåst i hue!! En 12 åring bør ha lært for lenge siden at vi også må gjøre ting som ikke er like gøy,uten at det bør bli ett problem for ett så stort barn. Anonymkode: a0183...bea Det er vel heller du som er blåst i huet siden du har total mangel på folkeskikk Anonymkode: 9584c...d4b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 Kjedelig er vel feil ord, men det kan oppleves meningsløst og tøft over en lang periode før behandlingen begynner å virke, og da kan det være vanskelig å motivere barna til å gå. Vår ble veldig sliten av det og følte ikke at hun ble noe bedre, så hun ville jo ikke dit. Men hun fikk jo ikke akkurat noe valg, vi måtte jo gå. Anonymkode: a0b67...dc3
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 Min var med en noe som het Friend's-gruppe. Hun syns det var ålreit. Det var andre barn med og de gjorde noen oppgaver sammen og spiste litt sammen, så fikk de noen hjemmeoppgaver de skulle øve seg på. Veldig greit og ikke veldig kjedelig k allefall. Varte i 8 eller 10 uker mener jeg. Anonymkode: 8f680...cb3
Iiiiik Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 Angstbehsndling handler i stor grad om eksponering, det skaper ofte ubehag, men neppe kjedsomhet. Utredning kan være kjedelig for barn, tester og kartlegging barnet ikke nødvendigvis skjønner vitsen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå