Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Qualcomm Said to Seek U.S. Import Ban for iPhones Incensed over Apple Inc.’s decision to stop paying it billions of dollars in licensing fees for smartphone chips, Qualcomm Inc. plans to retaliate by asking a U.S. trade agency to ban the imports of iPhones, according to a person familiar with the company’s strategy.https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-05-03/qualcomm-said-to-seek-u-s-import-ban-for-iphones Ikke meg imot om cryphone blir bannlyst fra det norske marked også. Det er på høy tide at folk får seg skikkelige mobiler i stedet. Anonymkode: 688ed...dac
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 😂😂😂 nokia 3310 til folket nå! 👊🏻 Anonymkode: 27ff7...537
Serepta Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Hvorfor velger du ikke den telefonen du ønsker selv, og lar alle andre gjøre det samme?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 688ed...dac Android er sikkert fint for dem som vil ha det og faktisk innehar nok kunnskap til å bruke det... For de fleste andre er Apple faktisk rett og slett det enkleste og tryggeste. Jeg har ikke tall på hvor mange android telefoner jeg har måttet rydde opp i både for kunder, brukere, kollegaer, venner og familie. Virus, feil med oppdateringer og rett og slett for vanskelig bruk gir bare krøll. Har laaaaangt mindre support på iPhone! Din mening om at Apple er roten til alt ondt, at den bør forbys, at det bare er "crap" osv er bare tåpelig. Skal si meg enig at Mac suger, men iPhone og iPad er faktisk ganske så bra (dog prisen kunne vært lavere). Anonymkode: 49712...a08
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Android er sikkert fint for dem som vil ha det og faktisk innehar nok kunnskap til å bruke det... For de fleste andre er Apple faktisk rett og slett det enkleste og tryggeste. Jeg har ikke tall på hvor mange android telefoner jeg har måttet rydde opp i både for kunder, brukere, kollegaer, venner og familie. Virus, feil med oppdateringer og rett og slett for vanskelig bruk gir bare krøll. Har laaaaangt mindre support på iPhone! Din mening om at Apple er roten til alt ondt, at den bør forbys, at det bare er "crap" osv er bare tåpelig. Skal si meg enig at Mac suger, men iPhone og iPad er faktisk ganske så bra (dog prisen kunne vært lavere). Anonymkode: 49712...a08 Virkelig? Altså.. Jeg anser meg selv som ganske så dum og tilbakestående men har da aldri hatt noe problem med android. Har alltid tenkt at det er den perfekte telefonen for "dummies" som meg. Hver gang jeg skal hjelpe noen med iphone derimot.. Herregud jeg blir forvirret av den telefonen! Anonymkode: c1b22...56b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Så bitter du er! Hva med å konsentrere dette engasjementet rundt ting som betyr noe? Ingen tvinger deg til å kjøpe Apple-produkter, og du er selvfølgelig i din fulle rett til å mene de er søppel, men jeg forstår ikke hvorfor det plager deg at andre har dem. Kan du forklare meg det? Anonymkode: a9be8...739
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Har hatt iPhone, iPad og iMac i mange år. Til vårt bruk er de produktene meget gode, og har betydelig mer holdbare enn PC, android. Den første mac'en holdt i 10 år. Har aldri opplevd det med PC. Til tross for samme bruk. Dette er jo veldig enkelt. Noen liker mora, andre liker dattra. Lær deg å leve med det, så skal du se du får en triveligere hverdag. Anonymkode: b1d3f...698
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 Dette hatet ditt mot iphone er høyst spesielt. Har det blitt tvangspreget? Anonymkode: cefe8...2b4
klg,2 boys now:) Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 Komiske er at du hører aldri at iPhone tilhengere kristisere anroid på samme måte
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Android er sikkert fint for dem som vil ha det og faktisk innehar nok kunnskap til å bruke det... For de fleste andre er Apple faktisk rett og slett det enkleste og tryggeste. Jeg har ikke tall på hvor mange android telefoner jeg har måttet rydde opp i både for kunder, brukere, kollegaer, venner og familie. Virus, feil med oppdateringer og rett og slett for vanskelig bruk gir bare krøll. Har laaaaangt mindre support på iPhone! Din mening om at Apple er roten til alt ondt, at den bør forbys, at det bare er "crap" osv er bare tåpelig. Skal si meg enig at Mac suger, men iPhone og iPad er faktisk ganske så bra (dog prisen kunne vært lavere). Anonymkode: 49712...a08 Pussig at alle som jobber kreativt jobber på Mac, da? Og at pc-produsenter opp gjennom har kopiert Mac så godt de kan? Anonymkode: 8e283...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå