Gå til innhold

Du bør onanere på jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 25.7.2017 den 13.16, Anonym bruker skrev:

Haha, ikke den skarpeste kniven i skuffen du :legrine:

Anonymkode: 13fbe...ec9

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert ikke, men kan ikke for jeg har stort behov. Trangen etter ei kvinne er der hele tiden, og må onanere. Det er ikke lett! Synest det er direkte flaut og skulle ønsket jeg ikke hadde slik sterk drift!

Jeg tenkte nå mer på at du utgir deg for å være 2 forskjellige personer hvor det ene innlegget støtter det andre innlegget, uten at du skjønner at du har samme anonymkode på begge innlegg :legrine:

På 25.7.2017 den 12.38, Anonym bruker skrev:
På 28.6.2017 den 11.18, Anonym bruker skrev:

Jeg er mann på 20 år, og må beklage meg over jeg har sterke drifter. Ikke like enkelt når man er ugift. Ja, jeg onanerer 4-5 ganger om dagen og bruker da bilder av vakre nakne kvinner. Nakne kvinner er som narkotika for meg. Jeg må og reise hjem i matpausen siden jeg bor bare 5 min. hjemmefra. Og om du tror det er for å spise? Nei, det er for å onanere! Jeg er blitt sprengkåt og har problemer med konsentrasjonen. To godt vaksne (40+) damer på jobben er problemet. Ja, jeg blir kåte på dei.  Det er so flaut og jeg er den første til å beklage meg, men klarer ikke la vere, det er altfor godt. De damer som latteliggjør dette, vet ikke hva sterk kjønsdrift dreier seg om. Vi menn har det selvsagt langt verst!

Anonymkode: 1d2cd...876

Du er ikke ålleine, men jeg er 19 år! Også jeg reiser hjem i matpausen for å onanere. Kunne ikke tenkt meg ån gjere det på jobben! Litt vanskelig og siden jeg må se på nakne damer samstundes. Og grunnen er kort fortalt ei litt for sexy kontordame. Får jeg ikke utløsning får jeg ikke kosentrert meg!

Anonymkode: 1d2cd...876

Anonymkode: 13fbe...ec9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...