Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Kommer hårene like tynne og myke ut igjen etter epilering? Lei av all Duna på kinnene, så har gått til innkjøp av epilator. Bare litt redd for å få mørkere "skjeggvekst". Det har jeg fått på hake og leppe etter napping med pinsett i noen år.. Anonymkode: e56d3...3bf
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Nei, de vokser ut like, synes resultatet blir bedre fordi hele håret med roten nappes ut. Pinsett ga inngrodde hår og misfarget hud. Etter 10 år med epilering har dunene blitt mye mindre. Anonymkode: af92c...c33
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, de vokser ut like, synes resultatet blir bedre fordi hele håret med roten nappes ut. Pinsett ga inngrodde hår og misfarget hud. Etter 10 år med epilering har dunene blitt mye mindre. Anonymkode: af92c...c33 Så bra 😊. Jeg får også inngrodde hår og problemer når jeg napper.. Hi Anonymkode: e56d3...3bf
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Bruker dere vanlige epilatoren, eller sånne som er for ansiktet? Anonymkode: 6a22c...96e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 Jeg bruker høvel i ansiktet, har gjort i 25 år. Ingen endring på dunet når det vokser ut. Anonymkode: c7489...303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå