Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Er denne kjolen passende i et sommerbryllup med kleskode mørk dress/smoking? Jeg synes kjolen ser kjempefin ut og veldig "meg", men usikker på om den blir feil? Klassisk ballkjole er veldig fremmed for meg 🙈 Anonymkode: ae0d7...a5a
Jenny-penny Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Litt mørk for min smak. Men med nude tilbehør får du den sikkert til å funke. Viktig at DU føler deg vell❤
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Den var fin 😊 men altfor mørk til sommer'n. Ser litt høst/vinter ut🌸 Anonymkode: 1460d...de2
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Tusen takk for svar -selv om det ikke helt var svaret jeg ville ha 🙄 Hi Anonymkode: ae0d7...a5a
*Miss Marple* Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 Jeg syns godt at den kan brukes til et sommerbryllup, spesielt hvis du velger annet tilbehør enn svart. Kanskje et sjal over skuldrene i kirken? Fin kjole.
Lommerusk Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 Jeg synes også du fint kan bruke denne i et sommerbryllup. Sammen med noen lekre sko og veske. Det må ikke være kun pastellfarger selv om det er sommeren. Viktig at du føler deg vel og har en kjole som er kledelig for din figur.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 En blomstrete kjole er da ikke vinter... Synes fint du kan ha den i et sommerbryllup. Ville hatt et lyst sjal over skuldrene Anonymkode: 534f0...57f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 Synes den var superfin! Kan fint brukes til sommerbryllup. Hvor er den fra? Anonymkode: f2a21...efd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #9 Skrevet 4. mai 2017 Åh så bra! Da lurer jeg på om jeg skal gå for den jeg 😃 Fant den på zalando; https://m.zalando.no/anna-field-curvy-jerseykjole-black-rose-ax821ca22-q11.html ser at den er utsolgt nå, men jeg bestilte heldigvis i går kveld siden de har fri frakt og retur. Men hvilken farge kan jeg ha på sjal, veske og sko om ikke svart? Er så dårlig på dette her 🙈 Hi Anonymkode: ae0d7...a5a
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #10 Skrevet 4. mai 2017 Den var veldig fin og du kan godt bruke den! Hva med tilbehør i blått? Som tar opp blåfargen i kjolen? Ellers funker jo alle de fargene i kjolen, som farge på tilbehør 😊 Anonymkode: ba919...802
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #11 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar -selv om det ikke helt var svaret jeg ville ha 🙄 Hi Anonymkode: ae0d7...a5a Jeg synes fint at du kan bruke den, man må jo ikke velge lyst selv om det er sommer. Det viktigste er jo at du vil føle deg bra i den, i tillegg til at den ser bra ut Men du kan kanskje velge lyst tilbehør Anonymkode: f775f...cca
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #12 Skrevet 4. mai 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh så bra! Da lurer jeg på om jeg skal gå for den jeg 😃 Fant den på zalando; https://m.zalando.no/anna-field-curvy-jerseykjole-black-rose-ax821ca22-q11.html ser at den er utsolgt nå, men jeg bestilte heldigvis i går kveld siden de har fri frakt og retur. Men hvilken farge kan jeg ha på sjal, veske og sko om ikke svart? Er så dårlig på dette her 🙈 Hi Anonymkode: ae0d7...a5a En av de andre fargene i mønsteret, jeg ville nok gått for den lys beige fargen i sjal og evt veske, men jeg synes godt du kan ha sorte sko. Anonymkode: 534f0...57f
Blondzilla Skrevet 4. mai 2017 #13 Skrevet 4. mai 2017 Jeg synes den var fin, men den er i jersey og jeg synes det er et veldig hverdagslig materiale. Passer ikke i et bryllup.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #14 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, Blondzilla skrev: Jeg synes den var fin, men den er i jersey og jeg synes det er et veldig hverdagslig materiale. Passer ikke i et bryllup. Du har et poeng der ja, la ikke merke til det jeg 🙈 Hmmm har som sagt bestilt, så får se hvordan den ser ut på ordentlig når jeg mottar den og returnere hvis den blir for "enkel" i stoffet. Tusen takk for svar alle sammen 😃 Hi Anonymkode: ae0d7...a5a
TPK Skrevet 5. mai 2017 #15 Skrevet 5. mai 2017 Jeg synes den var fin til sommerbryllup. Blomstrete kjole er da sommerlig! Men jeg ville passet på å ha tilbehør i lyse farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå