Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Er de noe bra kjæreste å ha? Synes mørke menn er så utrolig sexy og vil skaffe meg en.. tenker om de er mer høfelige enn feks nordmenn? Bedre i sengen (garantert) ... Anonymkode: f7434...d45
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Regner med at du troller. Ellers vil jeg bare opplyse om at Afrika ikke er et land, men en verdensdel. Den kjekkeste mannen jeg noensinne har møtt (uavhengig av hudfarge) var hvitere enn meg og fra Sør-Afrika Og en ting til - du har ingen erfaring med "menn fra Afrika", men mener likevel at de garantert er bedre i senga, hva bygger du det på? Jeg vil tro at skal du skaffe deg en oppegående mann, uansett hvor han kommer fra, så bør du bli litt mer reflektert i tankene dine før du prøver å skaffe deg en slik mann. Anonymkode: 447f0...2fa
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Regner med at du troller. Ellers vil jeg bare opplyse om at Afrika ikke er et land, men en verdensdel. Den kjekkeste mannen jeg noensinne har møtt (uavhengig av hudfarge) var hvitere enn meg og fra Sør-Afrika Og en ting til - du har ingen erfaring med "menn fra Afrika", men mener likevel at de garantert er bedre i senga, hva bygger du det på? Jeg vil tro at skal du skaffe deg en oppegående mann, uansett hvor han kommer fra, så bør du bli litt mer reflektert i tankene dine før du prøver å skaffe deg en slik mann. Anonymkode: 447f0...2fa Erkje sikkert ho treng ein oppegåande mann veit du😉. Han blir isofall litt einsam.. Anonymkode: 8cc03...f60
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Du får gå i afrika-menn-butikken da. Anonymkode: 26f4d...080
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får gå i afrika-menn-butikken da. Anonymkode: 26f4d...080 Smart, før fikk man jo kjøpt afrikadamer/negerdamer i butikk: https://www.epla.no/samler/produkter/703727/ Anonymkode: 447f0...2fa
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Er de noe bra kjæreste å ha? Synes mørke menn er så utrolig sexy og vil skaffe meg en.. tenker om de er mer høfelige enn feks nordmenn? Bedre i sengen (garantert) ... Anonymkode: f7434...d45 Med et sånn syn på det syns jeg iallfall ikke at du skal finne en afrikansk kjæreste. Og når du skriver afrikansk. Mener du da en egypter? En somalier? En nigerianer? Det er meget ulike både av utseende, kultur, religion osv. De er garantert bedre i sengen? Hva i all verden får deg til å tro det?? Jeg har selv en afrikansk mann. Jeg liker ikke han pga at han er afrikansk, men pga at han er han. Jeg kjenner også mange afrikanske menn som er drittsekker og som om jeg ikke ville hatt om de var den eneste mannen i verden. Jeg har også vært i sengs med flere afrikanske menn. Noen er bra og noen er dårlige. Akkurat slik som nordmenn! Med et slik syn på afrikanere, så håper jeg du treffer på en av drittsekkene, for de bra mennene fortjener bedre! Anonymkode: 86b61...6e1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 Joda hi, alle negermenn har kuker så store som hester og kan holde på til morgenen gryr. Eller ikke. Anonymkode: 27c2b...a7b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Er de noe bra kjæreste å ha? Synes mørke menn er så utrolig sexy og vil skaffe meg en.. tenker om de er mer høfelige enn feks nordmenn? Bedre i sengen (garantert) ... Anonymkode: f7434...d45 På vegne av alle hvite menn og mest meg selv, GO FOR IT! Da slipper jeg å risikere å sløse en kveld på en date med deg. Anonymkode: 60f8a...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå