Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Jeg så en annonse ute på den lokale salgssiden på fb her jeg bor at det var ei dame som hadde et par joggesko som hun hadde kjøpt for små til sitt barn, hun ønsket da og bytte de i ett nr større og lurte på om det var noen som ville bytte med henne. Jeg hadde nesten helt like sko til mitt barn som var for store så ja jeg ønsket å bytte. Vi avtalte tid og sted og jeg hadde med mitt barn, prøvde skoene på mitt barn og de passet 😊 hun hadde ikke sitt barn med. Så får jeg melding 1 uke senere om at skoene ikke passet hennes barn allikevel og at hun derfor vil bytte tilbake 🤔 men jeg opplyste om at mitt barn allerede hadde tatt skoene i bruk og at hun hadde klart å få en del riper og bruksmerker på skoene. Da ble dama rasende og nå krever hun at jeg skal erstatte skoene. Hun er ganske ekkel på meldinger og hun driver og ringer og truer. Jeg nekter og står på mitt om at hun faktisk burde ha hatt barnet med for prøving. Men hva gjør jeg ? Hvor langt kan hun komme ?? Dette er sko til rundt tusen lappen så ikke billige sko heller... Anonymkode: 7aecc...ff5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Damen er gæern og har ingen sak. Anonymkode: a2616...66e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Herregud, så gale noen folk kan være Hun kan vel umulig komme noen vei med dette, synes det høres ut som det er planlagt Anonymkode: 1c2af...d58
Iiiiik Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Hadde blokkert nummeret hennes. Skjønner ikke problemet heller, hun har et par nye sko som ikke passer. Hun hadde et par nye som som ikke passet, hvorfor er hun da så sint?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå