Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Hun ble bitt av huggorm og har derfor fått antibiotika. Problemet er at hun har jo veldig vondt å spiser minimalt. Har prøvd å knuse den å blande den med diverse uten hell. noen som har gode tips? Setter stor pris på tips jeg kan prøve. kan ikke legge den i munnen å massere halsen som jeg leste noen anbefalte. Er i halsen hun er bitt og er veldig hoven/smertepåvirket så får ikke røre henne der:-/ Anonymkode: 6efdc...485
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Kan du ikke få medisinen flytende, eller løse den opp i noe flytende? Kanskje du får det til med en sånn plastsprøyte som vi bruker når ungene skal ha medisin og sprøyte langt bak i munnen? Anonymkode: 9c09f...d60
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Putt tabletten i litt leverpostei. Det pleier å hjelpe med min hund Anonymkode: 83d7c...814
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 takk for tips, skal lese om den kan løses helt opp i vann. Har tenkt på det. Hvis ikke skal jeg prøve leverpostei :-) Anonymkode: 6efdc...485
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Min elsker ost, og det funker hver gang å putte den i osten, han spiser det som bare det. Anonymkode: db00c...fce
sug lut Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 Leverpostei er mitt tips også. Ikke gi opp om den først spiser posteien og spytter ut (deler av) pilla, prøv igjen til alt er inne. Ellers kan pilla pakkes inn i hamburgerrygg (mye smak og nokså tykk skive kamuflerer godt). God bedring til hunden din!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #7 Skrevet 3. mai 2017 Takk for flere tips. Alt skal prøves. Takk for omtanke :-) Anonymkode: 6efdc...485
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #8 Skrevet 3. mai 2017 Har ikke hunden lyst på noe? Er det pille som kan deles? Her fungerer ALLTID karbonade. Dele pilla i to, dytter inn i karbonadebit. Anonymkode: c3ad8...14d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #9 Skrevet 3. mai 2017 Takk for tipset om ost...det funket kjempefint:-) Anonymkode: 6efdc...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå