Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Skrevet en del trÄder om at gutten vÄr er under utredning og har tatt mr av hodet. Vi venter pÄ svar. Idag ringte jeg for Ä hÞre hvordan det ligger ann og fÄr beskjed om at det stÄr pÄ skjermen forelÞpig konklusjon/ svar, og at det betyr at det ikke er ferdig da det skal stÄ da endelig konklusjon/ svar. Blir sÄ bekymret for da tolker jeg det st det er noe funn, selv om damen sier at det ikke trenger Ä bety det. Hva tenker dere? Anonymkode: a6ddc...e3d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Tenker at forelÞpig og endelig er to ulike ting. Og ut fra innlegget ditt tenker jeg at du "Þnsker" deg noen funn pÄ hjernen til barnet, i stedet for at funnene bare er i atferden hans...? Anonymkode: 0d7a1...e09
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Den forstod jeg ikkeđ, at jeg Ăžnsker meg funn??? Jeg er jo redd for at de skal kunne se at hans forsinkelse i utviklingen henger sammen med noe medisinsk, en eller annen form for skade i hjernen.  HĂ„per selfĂžlgelig at han er bare sen og at ting faller pĂ„ plass. Anonymkode: a6ddc...e3d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nĂ„, Anonym bruker skrev: Den forstod jeg ikkeđ, at jeg Ăžnsker meg funn??? Jeg er jo redd for at de skal kunne se at hans forsinkelse i utviklingen henger sammen med noe medisinsk, en eller annen form for skade i hjernen.  HĂ„per selfĂžlgelig at han er bare sen og at ting faller pĂ„ plass. Anonymkode: a6ddc...e3d Lykke til. De endelige funnene er det du trenger Ă„ forholde deg til. Ikke de forelĂžpige. Anonymkode: 0d7a1...e09
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Jeg tenker at det betyr at spesialisten enten ikke er ferdig med Ä se pÄ bildene enda og mÄ se nÊrmere for Ä se om det er noe eller ikke er noe, eller at deres lege har begynt Ä skrive et svar (enten om at det ikke er funnet noe eller at det er funnet sÄnn og sÄnn). SkjÞnner at dette er tÞft for deg, men du mÄ bare prÞve Ä unngÄ Ä tenke pÄ det. Alternativt mÄ du ringe igjen og si at du ble veldig bekymret og be om Ä fÄ snakke med legen. Anonymkode: b4ac4...3e8
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 Det betyr rett og slett at undersÞkelsen ikke er ferdig vurdert. Mange steder praktiserer dobbeltsignering, dvs at en ser pÄ bildene fÞrst, og en annen ser over en gang til etterpÄ. Eller at de vil diskutere seg imellom. Eller at personen ble avbrutt midt i tolkningen. Mange grunner til beskjeden du fikk. Anonymkode: 5489b...922
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #7 Skrevet 3. mai 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det betyr rett og slett at undersÞkelsen ikke er ferdig vurdert. Mange steder praktiserer dobbeltsignering, dvs at en ser pÄ bildene fÞrst, og en annen ser over en gang til etterpÄ. Eller at de vil diskutere seg imellom. Eller at personen ble avbrutt midt i tolkningen. Mange grunner til beskjeden du fikk. Anonymkode: 5489b...922  Dette. Jeg har opplevd det samme et par ganger nÄr jeg har bedt om Ä fÄ utskrifter tidligere selv om det bare var forelÞpig beskrivelse (man fÄr normalt ikke utskrift fÞr den er ferdigsignert, men jeg har ved et par spesielle tilfeller fÄtt det, og da stÄr det forelÞpig konklusjon, eller at det ikke er godkjent av vedkommende spesialist). I mine tilfeller har det ikke blitt noen vesentlige endringer pÄ den endelige konklusjonen. Anonymkode: 31f38...e31
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #8 Skrevet 3. mai 2017 Takker for svar. Ikke lett Ă„ vente, men vet at man mĂ„ hĂ„pe pĂ„ det betse og ikke ta bekymringer pĂ„ forskud, dog lettere sagt enn gjortđ Anonymkode: a6ddc...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ