Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Min sønn ønsker Star wars tema på sin barnebursdag. Da blir det å kjøpe inn tallerkner, servietter, ballonger, pynt osv med det motivet på. Hvor mye pleier dere bruke på hver barnebursdag på slikt? Anonymkode: 4ee59...1f9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Blir vel rundt 500-1000 kr(mat inkludert) Men om det er tema så kjører jeg ikke det på absolutt alt. Har f eks fat og godteposer i temaet. Servietter, ballonger o.l kjøper jeg i matchende ensfarget farge.(det blir en del billigere) Bruker vanlige glass, disse plast/papirkoppene velter jo bare. Sjekker også en del priser på nett før jeg handler, kan være litt å spare på det også. Anonymkode: d9dd3...ac4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Noen fler erfaringer? Anonymkode: 4ee59...1f9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Det blir vel ikke så mye mer enn på en bursdag uten tema? Servietter, ballonger osv kjøper man jo uansett. De har billig sånt på Nille og Europris f.eks. Men prisen avhenger jo av hvor mange som kommer, hva man velger til mat osv. En bursdag med ca 12-15 unger koster meg somregel rundt 1000lappen inkl alt. Anonymkode: 75892...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå