Gå til innhold

kommende utbet. (NAV) mai..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står kommende utbetaling mai, sykepenger. Står på dine utbetalinger.

Ligger det der allerede NÅ og så kommer det ikke før 25.5.? (Eller 24.5 siden 25.5 er helligdag)?
Noen som vet? De kan ikke komme før? Har ventet på de pengene siden mars....

Anonymkode: eb997...e64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt å ha pengene på konto innen to dager hvis den står til utbetaling på nav.no

Hvis det gjelder etterbetaling, så venter de ikke til utbetalingsdatoen før de betaler ut.

Anonymkode: 702dc...472

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har brukt å ha pengene på konto innen to dager hvis den står til utbetaling på nav.no

Hvis det gjelder etterbetaling, så venter de ikke til utbetalingsdatoen før de betaler ut.

Anonymkode: 702dc...472

Det er etterbetaling ja, for mars og april. Ok, vi får se om et par dager. Det kom brev på digipost idag om det. Vi sa til nav at det hastet (for 1 uke siden), men var ingenting de kunne gjøre med det, fikk inntrykk av at vi måtte vente til 24.5-25.5. 

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med sykepenger, men uføretrygden kommer ihvertfall før 17.mai 

Anonymkode: 0f164...9fa

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke hvordan det er med sykepenger, men uføretrygden kommer ihvertfall før 17.mai 

Anonymkode: 0f164...9fa

Men ligger den til utbetaling allerede 3. mai? 

Sykepenger kommer ikke før 17.mai, de kommer 24. mai.

Skrevet

Dersom det er etterbetaling kommer de nok innen helga. Etterbetaling betales ut når det er kjørt gjennom systemet og ikke på de faste utbetalingsdatoene. 

Anonymkode: db101...b34

Skrevet

Du får nok etterbetalingen  før helga, og evnt sykepenger for mai i slutten av mnd😊

Anonymkode: e09db...fbf

Skrevet

Når det er snakk om sykepenger så står de på min utbetaling samme dag som de betales ut 😊 så tipper du har de på konto i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...