Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Skal i barnehagebursdag, men har bare jenter selv. Hjelp! Anonymkode: 813ec...ae2
frøken alexandra Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Har to gutter i den alderen - her er superhelt-Lego(både figurer og filmer), dinosaurer, Ninjago, Pokemon, (teenage mutant ninja) Turtles, lekebiler, fly, drager. Men også Karsten og Petra, utkledningsdrakter, malesaker, aktivitetsbøker og perling Håper du fikk noen tips
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Min fireåring liker best lekebilet og kjøretøy. Ett stort pluss om de er funksjonelle, for eksempel søppelbil MED rom til «søppel» eller gravemaskin som faktisk kan grave og løfte. Ellers liker han ball, lekekjøkkenutstyr, tegning og maling, trappetroll, bøker (om biler), drage, fingermaling, brio togbaneutstyr, sparegris, radiobil. Anonymkode: 3cbf9...81e
It's all about me Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Hva du enn gjør så ikke kjøp bilbane eller parkeringshus til den prisen. Det finnes og med to gutter har vi fått vår del av disse. Det er bare ræl og søppelfyll. Kjøp: Lego, uteleke (BR har en hel vegg av det), Avangers (Spiderman, Ironman og gjengen), Ninja Turtels, Bayblade eller en enkel Transformers. Da blir det som regel full klaff. Men selv om jeg foreslår Lego kjøper jeg det kun hvis jeg ikke finner noe annet da ofte halvpartene av gavene i gutte-bursdager er Lego.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå