Gå til innhold

Tatovering.......jeg har så lyst på denne......harry?. Teit?.! Ute?.!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 42 år. 

Har ingen tatoveringer.

Har 1 datter.

Lyst å tatovere hennes navn og fødselsdato.......

Er det harry?? Eller teit?

Hvor? Skuldra, underarmen?.

Anonymkode: ad5ab...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sted det ikke er synlig hver gang du pynter deg eller skal gå litt mer lettkledd.

Jeg liker ikke særlig tatoveringer, synes hud er så flott i seg selv. Så jeg ville tatt et sted få ser. Men man ønsker vel ikke akkurat å tatovere barnas navn på baken eller på puppen heller ;) Men det er du som skal ha den, så synes du det er fint og du er sikker på at du ikke vil angre så spiller det ingen rolle hva andre mener.

Anonymkode: c7917...8c9

Skrevet

Hvis man skal tatovere seg, synes jeg man skal gjøre det en plass det synes. Kanskje ikke på jobb da, men en plass der man kan vise den frem når det passer seg.

Og jeg synes at hvis man skal tatovere seg, skal man velge noe som betyr noe for en selv og som en selv har lyst på. Hvis du har lyst på denne tatoveringen er det bare å kjøre på. Man velger ikke tatoveringer for andre sin skyld.

Skrevet

Tatoveringer er blodharry på andre enn gamle sjømenn.

Anonymkode: ebb8b...597

Skrevet

Tattover hva du vil, har selv tattovert navnet til sønnen min i armen med min favorittblomst. Men ta det ett sted hvor det kan synes, at du kansje kan gjemme den når du er på jobb eller noe vis du tenker på det da.

Anonymkode: ba232...f7b

Skrevet

Jeg har flere tatoveringer selv og synes tatoverte kropper er flott, men akkurat navn og fødselsdato ting ungene sine synes jeg er skikkelig harry og lite pent.

Du må da kunne finne på noe bedre, noe som symboliserer datteren din og kjærligheten til henne?

Anonymkode: 36300...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...