Gå til innhold

6850 kr igjen resten av mnd........ what to do......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte meg ned å betalte regninger i dag. En del utenfor budsjettet, type postordre. Når jeg ser på totaløkonomien ser jeg at jeg og min 12 åring har 6850 kr igjen i mai, til mat, klær, toaletttartikler, 17 maiklær, 17 mai feiring, 2 stk konfirmasjons gave a 350,-. ..

Grunn til panikk???

Anonymkode: ff54f...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg satte meg ned å betalte regninger i dag. En del utenfor budsjettet, type postordre. Når jeg ser på totaløkonomien ser jeg at jeg og min 12 åring har 6850 kr igjen i mai, til mat, klær, toaletttartikler, 17 maiklær, 17 mai feiring, 2 stk konfirmasjons gave a 350,-. ..

Grunn til panikk???

Nei, det synes jeg ikke er i nærheten av panikk engang

Anonymkode: d555f...b11

Skrevet

Jøje meg....Det er da ikke lite å klare seg på.

Anonymkode: c0ff2...1e2

Skrevet

Panikk? Hvorfor det? 17.mai klær, har dere ingenting i skapet som er fint? Hvis ikke, se på finn.no

17.mai trenger da ikke koste all verden heller, en is i byen og årets første grillpølser senere hjemme er billig.

Er dere bedt i konfirmasjon? I så fall får du jo gjerne noe mat også...

Sjekk hva du har av mat i boden og fryseren, handle smart og lag rimelig middag.

Anonymkode: d1564...ab3

Skrevet

Har 1867 kr til 20. Da snakker vi om lite. 

Anonymkode: 0303c...973

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det synes jeg ikke er i nærheten av panikk engang

Jeg synes egentlig det var ganske mye når jeg tenker meg om

Skrevet

Vi har 3500,- frem til den 20. Vi har valgt å feire 17. mai hos familie istedetfor at folk kommer til oss for mat :) Vi har også mat i fryseren om vi kommer til å bruke. Kan leve godt på lite penger også! Kan lage mye god mat om man planlegger og lager fra bunnen av. Dere MÅ ikke kjøpe nye klær denne måneden og hvis dere absolutt ikke har penklær til 17. mai, får dere masse billig og fint på finn eller lokale facebookgrupper. Og 700,- i konfirmasjonsgaver er ikke mye om du planlegger og prioriterer innkjøpene dine :)

Anonymkode: 7d7a5...8bf

Skrevet

Panikk?????

Syns det høres helt ok ut når alle regninger er betalt.

Anonymkode: a6dd5...e1c

Skrevet

Og jeg har 500. Du har nok ikke mye grunn til panikk.. 

Anonymkode: c6eea...1da

Skrevet

Dere klarer dere i 4 uker uten å kjøpe klær. Har garantert noe i skapet som også passer på 17 mai, er vel ikke første gang dere skal pynte dere litt. Det koster heller inne all verden for noen pølser og kaker på selve dagen.

Dere klarer dere helt supert, trenger ikke slite engang.

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Grunn til panikk???

Jeg har under 2000,- og vi er fem stykker. Men jeg får ikke panikk av den grunn!!

Anonymkode: 5c944...808

Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir litt stressa, HI, men man kan ikke komme her og komme her med økonomiske bekymringer på dette forumet. Her har nemlig "alle" det mye verre bestandig, så det er ikke lov å klage på noe. 

Du kan jo sette opp et budsjett for resten av måneden slik at du ser hva du har å gå på. 

Skrevet
1 minutt siden, Fandens Oldemor skrev:

Jeg skjønner godt at du blir litt stressa, HI, men man kan ikke komme her og komme her med økonomiske bekymringer på dette forumet. Her har nemlig "alle" det mye verre bestandig, så det er ikke lov å klage på noe. 

Du kan jo sette opp et budsjett for resten av måneden slik at du ser hva du har å gå på. 

Selvfølgelig er det lov til å klage, men da burde det jio være noe å klage for da

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det lov til å klage, men da burde det jio være noe å klage for da

Ja, der får vi bare være uenige. Jeg hadde som sagt også vært stressa hvis jeg hadde under 7000 kroner igjen i starten av måneden. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har under 2000,- og vi er fem stykker. Men jeg får ikke panikk av den grunn!!

Anonymkode: 5c944...808

Oh hvordan i alle dager skal dere 5 greie dere med under 2000 kr i 4 uker?? Hvordan metter man 5 stykker på under 2000 kr...altså under 500 kr uka???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...