Høstduft Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Jeg skal til Oslo i morgen og får en del dødtid med mye venting. Tenkte å ta med meg en bok og sette meg på en cafe, men jeg er ikke helt fortrolig med å gå helt alene. Ønsker derfor tips til en fin og ikke altfor intim cafe, noe ala jordbærpikene, med litt godt utvalg i mat. Noen som kjenner til noen hyggelige cafeer i sentrum?
Jenny-penny Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 1 time siden, Høstduft skrev: Jeg skal til Oslo i morgen og får en del dødtid med mye venting. Tenkte å ta med meg en bok og sette meg på en cafe, men jeg er ikke helt fortrolig med å gå helt alene. Ønsker derfor tips til en fin og ikke altfor intim cafe, noe ala jordbærpikene, med litt godt utvalg i mat. Noen som kjenner til noen hyggelige cafeer i sentrum? Elsker den italienske i "bakgården"til Domkirken. Dn grønn oase midt i byen. Langt unna jordbærpikene, men nydelig mat og utrolig koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå