Gå til innhold

ganske solbrent etter bhg.Si ifra imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har det vært sol og varmt vær ute så barnehagen har vært ute stortsett hele dagen.
Når jeg hentet sønnen min på 5 år så var han solbrent i ansiktet og på ørene.
Barnehagen står for solkrem i vår barnehage.
Hadde dere tatt det opp med barnehagen imorgen?
Hater å "klage" men han er ganske solbrent i fjeset,å kanskje de blir litt mer obs på å smøre han litt oftere da.

Anonymkode: 1c3a0...9ea

Videoannonse
Annonse
Gjest Muji81
Skrevet

Det ville jeg nevnt på en fin måte ja. Og smurt han selv om morgenen. Et godt lag med 50 vil nok hjelpe bra.

Men det er absolutt å forvente at de smører i bhg

Skrevet

Ja vi har fått beskjed om at vi ikke trenger å ta med solkrem så har ikke tenkt noe mer på det,da regnet jeg med at enten så smører de voksne barna ellers så passer de på at barna smører seg skikkelig selv.Men han er ganske solbrent i ansiktet og på ørene så bør vel ta det opp med bhg i morgen.

Skrevet

Da hadde jeg sakt: "Ola ble litt solbrent igår, så fint hvis dere smører noen ekstra ganger i dagene fremover".

Skrevet

Vi har også en barnehage som holder solkrem og smører barna. Men vi må uansett levere dem ferdig smurt. 

Tror jeg både ville sagt ifra på en fin måte OG lagt inn solkrem i morgenrutinen, om dere ikke allerede har det?

Anonymkode: d71c1...3c8

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja vi har fått beskjed om at vi ikke trenger å ta med solkrem så har ikke tenkt noe mer på det,da regnet jeg med at enten så smører de voksne barna ellers så passer de på at barna smører seg skikkelig selv.Men han er ganske solbrent i ansiktet og på ørene så bør vel ta det opp med bhg i morgen.

Dere burde uansett smøre på morgenen før han leveres. Jeg trodde det var vanlig

Anonymkode: 2b5fb...a5d

Skrevet

Vår barnehage holder også solkrem. Men det er jo selvsagt til smøring på ettermiddag. Ungene leveres ferdig smurt.

Anonymkode: 6c02d...299

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...