Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 ENDELIG har NAV begjært utleggsforetning mot eksmannen min! Han har enorm bidragsgjeld. Har trikset og lurt seg unna i alle år. (Har heller ikke samvær med barna😡) Noen som har vært gjennom det samme? Tok det lang tid før du så noe til pengene? Anonymkode: d14ca...8e7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Eksen sluttet å betale i september, da begjærte de trekk i lønn i desember, begynte å få pengene i januar Regn med 1-3 mnd, for om han klager på vedtaket kan det fort ta litt tid. Anonymkode: 9ee6f...ad4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Her er det ikke snakk om trekk i lønn. Det har gått så langt at de har begjært utleggsforretning gjennom namsmannen. Så det er eiendeler de kommer og tar beslag i. Hi Anonymkode: d14ca...8e7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er det ikke snakk om trekk i lønn. Det har gått så langt at de har begjært utleggsforretning gjennom namsmannen. Så det er eiendeler de kommer og tar beslag i. Hi Anonymkode: d14ca...8e7 Ja, beklager, så nå at jeg leste litt fort Da vet jeg dessverre ikke hvor lang tid det tar, men krysser fingrene for at du ser noe penger snart! Lykke til Anonymkode: 9ee6f...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå