Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Det er snart to år siden bruddet med barnefar, og jeg syns det er vondt og vanskelig. Bruddet var stygt og uunngåelig på grunn av utroskap og vold, så jeg savner ikke han og har ikke noe ønske om å komme sammen igjen. Men jeg syns innimellom det er trist og ensomt å være alene, jeg syns det virker fjernt å skulle få en ny mann, ny familie og nye barn, selv om jeg innimellom ønsker det av hele mitt hjerte. I tillegg syns jeg det er forferdelig at barnet mitt må vokse opp 50/50, bare fordi far syns det er best for han. Jeg får ikke gjort noe med disse tingene, så jeg trenger ingen løsninger, jeg trenger bare å høre noen gode historier om jenter som klarer seg fint etter brudd, enten med eller uten ny mann og familie Anonymkode: 08401...0b4
Kliko Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Jeg har, eller jeg føler det selv I hvertfall😊 Gikk I fra bf når barnet var 4 mnd. Psykisk mishandling, terror mot meg, trusler og forfølgelse endte til slutt med 1 år besøksforbud (dette gjaldt ikke barnet). Bf hadde samvær med tilsyn pga. Diverse. Etter 5 år alene møtte jeg min nåværende samboer. Jeg hadde helt gitt opp, innså at det var en mening med at jeg skulle Være alene, selv om jeg mislikte det selv. Vi flytta sammen etter 1 år, og planlegger nå barn, ferie og alt sammen. Vært samboere I nå 3 år og har det kjempe fint! Så ikke gi opp håpet. Det er når du minst leter etter det at mannen dukker opp vettu😉
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 15 minutter siden, Kliko skrev: Jeg har, eller jeg føler det selv I hvertfall😊 Gikk I fra bf når barnet var 4 mnd. Psykisk mishandling, terror mot meg, trusler og forfølgelse endte til slutt med 1 år besøksforbud (dette gjaldt ikke barnet). Bf hadde samvær med tilsyn pga. Diverse. Etter 5 år alene møtte jeg min nåværende samboer. Jeg hadde helt gitt opp, innså at det var en mening med at jeg skulle Være alene, selv om jeg mislikte det selv. Vi flytta sammen etter 1 år, og planlegger nå barn, ferie og alt sammen. Vært samboere I nå 3 år og har det kjempe fint! Så ikke gi opp håpet. Det er når du minst leter etter det at mannen dukker opp vettu😉 Så fint å høre, og så bra at du har det fint nå lykke lykke til!! Anonymkode: 08401...0b4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 Først vil jeg bare si at jenta di er heldig som har en mamma som hadde ben i nesen å dro. Hun slipper å vitne vold i hjemmet. Ingenting av dette er din feil, så du må prøve å slippe kontrollen og de samvittighetstankene du får. Du har gjort alt du kan for at jenta di skal få en god og trygg oppvekst. Det vil hun få. Sterkere vil hun bli. Gode rollemodeller vil hun få. Bedre liv vil hun sannsynligvis få pga deg❤ Søstera til ei god venninne av meg gikk fra sin mann som var utro, sjalu og ikke grei. Hun har barna 50/50 også. Hun har verdens snilleste unger, de ser lykkelige ut... hun har funnet en fantastisk mann...hun får muligheten til å reise litt med han når hun ikke har barna. Hun får oppleve å bli elsket av en mann. Hun synes der var vanskelig med jul Osv i starten... men alt er bedre enn å bo med han og la barna ha en vond jul pga mamma og pappa krangler. De merker stemning. Prøv å ta dag for dag og tenk at man desverre ikke kan kontrollere alt. Man må se fremover. Elske seg selv. Og være en så god mor man kan ❤ Anonymkode: d5c2f...5e2
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Jeg har nå vært singel i fem år, og har ikke angret et sekund. Jeg ble samboer som 16-åring, og fikk aldri sjans til å finne ut av meg selv. Disse fem årene har gitt meg mye verdifull lærdom, og jeg føler meg mye tryggere på meg selv. Hverdagen er mye enklere når jeg bare må ta hensyn til barna og ikke en partner i tillegg. Jeg trives faktisk bedre som singel, og vil forbli det i overskuelig fremtid.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 Har vært singel i 4 år. Var innesperret i alle årene jeg var gift for han skulle alltid noe som var viktigere enn min alenetid og til slitt hadde jeg ingen venner igjen. Etter bruddet har jeg fått nye venner, nye flørter, føler meg attraktiv, setter stor pris på alenetid, trenger ikke ha sex lenger..... alt er topp! Men jeg satt også slik du gjør det første 1 1/2 året før det løsnet. Anonymkode: 6752c...813
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 Jeg er også godt gift og etablert igjen. Min gladhistorie går på at vi har veldig god kontakt med bf og hans kjæreste. Etter mye dritt de første åra går samarbeidet nå veldig bra. Vi kan fint spise middag sammen, gå på kamper eller lignende. Vi har også 50/50, og jeg vil sannsynligvis alltid lure på om det var det rette.. Anonymkode: b9202...55f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 Tusen takk for svar, alle sammen. Håper det beste for dere alle! Anonymkode: 08401...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå