Gå til innhold

Rynker og alderdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått masse rynker under øynene. Øynene er blitt litt posete under øyet og der er det hauger av rynker 🙈 Noe jeg kan gjøre med?

Også begynner munnen henge nedover 😱 Noe som kan gjøres med det? Jeg bør egentlig smile hele tiden, men da kommer øynene veldig mye mer... Cræp 😡

Anonymkode: 5e2ae...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt at alderen synes. Jeg synes det er veldig trist at vi alle skal se ut som vi er 25 til langt opp i 40-åra.

Vis frem det positive du har HI, kanskje er figuren din flott, kanskje håret, og smile må du absolutt fortsette med!

Skrevet
2 minutter siden, Nyttårs barn skrev:

Det er normalt at alderen synes. Jeg synes det er veldig trist at vi alle skal se ut som vi er 25 til langt opp i 40-åra.

Vis frem det positive du har HI, kanskje er figuren din flott, kanskje håret, og smile må du absolutt fortsette med!

Takk for svar.

Tar gjerne i mot svar fra de som faktisk svarer på det jeg lurer på også 👍😂

hi

Skrevet

botox for rynkene rundt øyene, og fillere i munnvikene for å få de løftet opp.

det finnes  ingen mirkalkur mot aldring

Anonymkode: 88c35...357

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

botox for rynkene rundt øyene, og fillere i munnvikene for å få de løftet opp.

det finnes  ingen mirkalkur mot aldring

Men, det var det jeg lurte på 👍 Tar botoxen rynker under øynene også? 

Takk 😊

Hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar.

Tar gjerne i mot svar fra de som faktisk svarer på det jeg lurer på også 👍😂

hi

Kirurgi og botox er det du kan gjøre. Eller skaffe deg noen bedre verdier, sånn at det ikke betyr så mye.

Anonymkode: a4025...74b

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk 😊

Hi

Det tror jeg ikke er så mye å gjøre med

Anonymkode: c6e83...02f

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk 😊

Hi

botox lammer musklene, slik at de musklene som gir deg 'bretterynker' ikke fungerer like sterkt.

Skrevet

Det er langt finere med et levd ansikt enn alle disse like maskene som folk får pga. botox og fillere!

Poser under øynene kan du trolig gjøre noe med mtp. livsstil, søvn, kosthold, røyking og alkohol. Det hjelper også mot det mørke under øynene.

Anonymkode: fdb98...525

Skrevet

Kan jeg spørre deg hvor gammel du er?

Jeg er 39 og har fått akkurat samme problem som deg med poser og rynker rundt øynene.

Det kom plutselig og jeg HATER det, så følger tråden for tips. Særlig syns jeg det er fælt med poser under øynene.  

Anonymkode: 81c15...cde

Skrevet

Jeg er 41 og synes spesielt det siste året har tatt helt av i ansiktet. Jeg lever så kjedelig at det snart ikke er mer kjedelig å finne på! Trener 4 dg i uka, spiser jevnlig og sundt, røyker ikke og drikker max 4 enheter med alkohol i mnd. Legger meg senest 23 hver dag og står opp 7. I helgene hender det jeg ligger å drar meg til 9, men våken fra 7. Max 2 fester i året som kan gå utover leggetid og det "vanlige" alkoholinntaket. Spiser fisk, vitaminer, tran, salater osv osv 

Verdiene mine er det i grunn ikke noe i veien med! Jeg burde veid mindre, jeg kan gå ut uten sminke og til og med ha både hestehale og schabbye klær, men når jeg nesten ikke kjenner igjen mitt eget speilbilde fra den ene dagen til den andre får jeg lyst til å gjøre noe med det! Sånn er jeg, noen svakheter må man ha :)

hi

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 41 og synes spesielt det siste året har tatt helt av i ansiktet. Jeg lever så kjedelig at det snart ikke er mer kjedelig å finne på! Trener 4 dg i uka, spiser jevnlig og sundt, røyker ikke og drikker max 4 enheter med alkohol i mnd. Legger meg senest 23 hver dag og står opp 7. I helgene hender det jeg ligger å drar meg til 9, men våken fra 7. Max 2 fester i året som kan gå utover leggetid og det "vanlige" alkoholinntaket. Spiser fisk, vitaminer, tran, salater osv osv 

Verdiene mine er det i grunn ikke noe i veien med! Jeg burde veid mindre, jeg kan gå ut uten sminke og til og med ha både hestehale og schabbye klær, men når jeg nesten ikke kjenner igjen mitt eget speilbilde fra den ene dagen til den andre får jeg lyst til å gjøre noe med det! Sånn er jeg, noen svakheter må man ha :)

hi

Gud.. dette er ikke noe gøy.. Vi må kanskje bare innse at det er alderen som har satt inn.. og håpe at vi ser det best selv.

Men jeg har begynt å føle at folk stirrer sjokkert på meg når vi møtes.. at de JUNI klarer å fokusere på rynkene og posene.

Før sommeren i fjor hadde jeg supergod selvtillit og fikk masse komplimenter.. 

Anonymkode: 81c15...cde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...