Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Vi blir rundt 60 gjester. Det blir ett laaangt bord. Passer det med 3-4 lave blomsteroppsatser? Trenger man andre blomster i tillegg til brudebukett og knapphullsblomst? Kirken er pyntet med blomster når vi kommer. Jeg tenker på festen. Anonymkode: fb887...ee8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 En lang lav oppsatt pr 10 personer tenker jeg? Et så langt bord kan bli stusselig med bare 3-4 stk? Evt kan du ha plass til brudebuketten foran dere? Anonymkode: c5d44...efd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Altså, med din bukett foran deg blir det kanskje mer symmetrisk med 4 store lange oppsatser på hver fløy Anonymkode: c5d44...efd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Det blir ingen fløyer, bar ett langt bord. Men vi kan da ikke dekke hele bordet med blomster? Vi skal jo ha plass til lysestaker og annen pynt, karafler med vann o.l. Dessuten kan vi ikke bruke 10-15000 på blomster, det må være litt moderat. HI Anonymkode: fb887...ee8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 Vi hadde 60 gjester og et langbord, og 4 lave blomster oppfatter på hele bordet hadde blitt stusselig og altfor lite. Vi hadde min bukett i midten og åtte oppsatser. I tillegg var det god plass til lys mm. Kostnaden ble heller ikke så dyr da min mor og jeg lagde dem, og det er faktisk ganske enkelt. Anonymkode: cf4f1...5c4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Vi hadde ingen oppsatser. Vi hadde duker som på bildet (bare langbord) og kvister fra en grønn hekk i hagen med små grønne blader. Husker ikke hva den heter, men den er ganske vanlig og får sorte små bær. Kvistene stø i vann frem til selskapet og ble lagt ut over bordet mellom pynten av familien som kom først. Hadde t-lysestaker dekket i bladgull, og hjertegullsjokolader fra nille strødd utover og ferre rocher sjokolade som bordkort. Det ble veldig fint og veldig billig! 😊 det eneste av blomster som kostet penger var brudebuketten, og den bandt jeg selv før kirken. Den sto til pynt på baren - ville se gjestene på andre siden av bordet, så den passet ikke der 😊 Anonymkode: 898ce...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå