Gå til innhold

Gir Bupa terapi /samtale i sommermånedene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart på inntaks-samtale. Kjenner at jeg er spent...

Anonymkode: d57b8...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymkode: d57b8...c21

Skrevet

Ja, men terapeuter på BUP har jo også ferie, så da blir det ofte et opphold. Med inntak nå vil i hvert fall utredning være ferdig til sommeren. 

Skrevet
11 minutter siden, Iiiiik skrev:

Ja, men terapeuter på BUP har jo også ferie, så da blir det ofte et opphold. Med inntak nå vil i hvert fall utredning være ferdig til sommeren. 

Utredning kan ta mye lenger tid enn nå og frem til sommeren. Vi brukte 7 mnd.

Anonymkode: 1f8cd...2d6

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utredning kan ta mye lenger tid enn nå og frem til sommeren. Vi brukte 7 mnd.

Anonymkode: 1f8cd...2d6

Så vidt jeg vet har BUP fått nye retningslinjer som sier noe om at utredning skal gå fortere enn tidligere. 7 mnd er jo veldig lenge både for sykehuset, og for familien som venter på svar. 

Skrevet
1 time siden, Iiiiik skrev:

Så vidt jeg vet har BUP fått nye retningslinjer som sier noe om at utredning skal gå fortere enn tidligere. 7 mnd er jo veldig lenge både for sykehuset, og for familien som venter på svar. 

Nja, det er en prosess man skal gjennom. Huske tilbake til barnet var nyfødt til i dag. Andre instanser skal uttale seg, tester skal tas. Jeg er enig i at 7 mnd er lang tid, samtidig har det vært greit. Har fått tid til å fordøye det som kanskje kunne være diagnosen. Bup slenger ikke ut en diagnose uten å være sikker på at det stemmer heldigvis. 

Anonymkode: 1f8cd...2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...