Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Skal snart på inntaks-samtale. Kjenner at jeg er spent... Anonymkode: d57b8...c21
Iiiiik Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Ja, men terapeuter på BUP har jo også ferie, så da blir det ofte et opphold. Med inntak nå vil i hvert fall utredning være ferdig til sommeren.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 11 minutter siden, Iiiiik skrev: Ja, men terapeuter på BUP har jo også ferie, så da blir det ofte et opphold. Med inntak nå vil i hvert fall utredning være ferdig til sommeren. Utredning kan ta mye lenger tid enn nå og frem til sommeren. Vi brukte 7 mnd. Anonymkode: 1f8cd...2d6
Iiiiik Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Utredning kan ta mye lenger tid enn nå og frem til sommeren. Vi brukte 7 mnd. Anonymkode: 1f8cd...2d6 Så vidt jeg vet har BUP fått nye retningslinjer som sier noe om at utredning skal gå fortere enn tidligere. 7 mnd er jo veldig lenge både for sykehuset, og for familien som venter på svar.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 1 time siden, Iiiiik skrev: Så vidt jeg vet har BUP fått nye retningslinjer som sier noe om at utredning skal gå fortere enn tidligere. 7 mnd er jo veldig lenge både for sykehuset, og for familien som venter på svar. Nja, det er en prosess man skal gjennom. Huske tilbake til barnet var nyfødt til i dag. Andre instanser skal uttale seg, tester skal tas. Jeg er enig i at 7 mnd er lang tid, samtidig har det vært greit. Har fått tid til å fordøye det som kanskje kunne være diagnosen. Bup slenger ikke ut en diagnose uten å være sikker på at det stemmer heldigvis. Anonymkode: 1f8cd...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå