Gå til innhold

Hva er det fineste noen har sagt til deg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme hos meg må det være når samboer sa etter at 5 åringen sa at mamma var slem og dust... " du kunne ikke fått en bedre mamma du, bare så du vet det". Han er ikke flink med komplementer... og var ikke direkte til meg. Men jeg trengte den i dag

Anonymkode: 85a7b...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :)

Jeg har ikke snakket med noen i dag, så ikke noe å melde herfra.

Anonymkode: c530d...4b5

Skrevet

Du og jeg er bestevenner. 

Sagt av min sjarmerende fireåring 💕

Skrevet

Mamma du er kul og snill. Fra treåringen. 

Bare ta deg en tur ut noen timer. Jeg skal fikse opp her hjemme i mens. (Dvs bake brød, vaske og brette klær, støvsuge, rydde kjøkkenet, lufte ungene).  Fra mannen. 

Anonymkode: a6434...dc2

Skrevet
10 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Du og jeg er bestevenner. 

Sagt av min sjarmerende fireåring 💕

Jeg fikk samme av minsten her.

Æ og du e bæstevænna ❤ jeg elsker at han har så bred dialekt når jeg selv snakker kan østlending :D

Gjest Darwinia:-)
Skrevet (endret)

Ikke i dag men i går: "mamma, du ser ut som en prinsesse". Hadde byttet ut joggebuksa med glitterkjole.

Endret av Darwinia:-)
Trykkleif
Skrevet

Mamma, jeg elsker deg tusen millioner uendelig prosent. 😂😍

Sagt av barnet mitt på snart fem år, etter jeg hadde sunget sanger og gitt kos på sengekanten i kveld. 

Anonymkode: 34d32...6f5

Skrevet

Jeg skal passe på deg jeg, mamma. 

- Fra 3- åringen min ☺️

Skrevet

At jeg er god mor for sønnen min. Det trengte jeg virkelig å høre idag.

Anonymkode: 24f0b...567

Skrevet

Gutten på 8 som sa "du er verdens vakreste". På en dag hvor jeg føler jeg ikke har gjort annet enn å kjefte på ham...

Han fikk is da, sikkert derfor han var så raus med komplimentene 😊

Anonymkode: 0a914...91b

Skrevet

Ingenting dessverre...

Anonymkode: 19500...54c

Skrevet

Ingenting. 

Anonymkode: 29178...cb4

Skrevet

"Du er ikke tjukk! Du er bare tung!" som svar på om jeg var for tjukk siden pappa ikke kunne bære meg også på topptur k dag.

Anonymkode: 28f31...4ee

Skrevet

Ikke i dag, men jeg leste et gammelt brev i dag, som jeg ikke visste at jeg hadde og der sto det: Du er som en soloppgang 😊 Du kaster lys over all min skygge med ditt gode smil og smittende latter! 

Skrevet av en 20-åring til en 18-åring som ikke visste å sette pris på det🙁 

Som 40-åring var det veldig hyggelig å finne 😊

Anonymkode: fe9fa...99d

Skrevet

..Jeg har en samboer som er svært sparsommelig med komplimenter, men derimot en fireåring som overøser meg med fine ord. I går var jeg blandt annet «supertastisk». Altså både super og fantastisk 😉💗

Anonymkode: 4aa93...d7f

Skrevet

Ingen har sagt noe spesielt fint til meg i dag, bortsett fra "hadet bra" og "nå fungerer det" osv.

Det siste fine var rett før helgen. Da kom en kollega inn på kontoret mitt og sa at han bare ville si at han satte så utrolig pris på å ha meg som kollega, og at dagen ikke var en god dag før han hadde hatt en prat med meg :-)

Anonymkode: 445fc...840

Skrevet

" du er best mamma" fikk jeg høre av sønnen min :)

Anonymkode: 24f0b...567

Skrevet

Dattern min på 4 år sa at jeg var så innmari flink til å tørke henne bak! Jeg gjorde det så mykt og godt 😂❤

Anonymkode: 57b8b...721

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dattern min på 4 år sa at jeg var så innmari flink til å tørke henne bak! Jeg gjorde det så mykt og godt 😂❤

Anonymkode: 57b8b...721

Haha åååå elsker den alderen ❤✨

Anonymkode: 85a7b...d95

Skrevet

En kollega sa: ha en god middag. Også datteren min sa hun ville savne meg da jeg dro på jobb.

Anonymkode: 1697c...f30

Skrevet

Attenåringen mente at jeg var litt tynnere enn før. Jeg har gått fra "feit" til bare "småfeit"! 😂😂😂 Så jeg takket ydmykt for disse vennlige ord, og gasset meg med litt ekstra majones på skiva, for å feire.

Anonymkode: 1fc63...06b

Skrevet

Åh, skulle ønske folk var flinkere å gi komplimenter! 

Anonymkode: 3edd4...727

Skrevet

Sønnen min som sa mamma du er bestevennen min, og jeg elsker deg så veldig mye. Den andre sønnen min sa mamma du er verdens beste, og dattera mi sa mamma med verdens mest talende smil (hun sier ikke så mye mer enda). 

Anonymkode: c2d57...508

Skrevet

I dag..? Hmmm....

"Hei! Kan du jobbe en ekstra kveldsvakt i dag? :) "

Tar jo det som at de synes jeg er flink i jobben min, at de spør meg :P Har ellers bare vasket huset alene hjemme. Sende eldste på skolen, men da var det mest praktiske beskjeder og "hadet".....

Anonymkode: 3e1f8...3c7

Skrevet

At jeg er vakker som en prinsesse. Skulle tro det var fra et barn, men nei- en voksen mann som har en liten crush" på meg :P 

Anonymkode: fceb6...62d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...