Gå til innhold

20 meter hekk mot nabotomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å velge. Skal dele av hagen som nå går i ett med naboen sin hage. Ikke tuja.

Anonymkode: 554c4...e67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aronia/svartsurbær, bøk, mispel, syrin. Kommer an på hva som er viktig for deg :)

Anonymkode: 0acf6...3c0

Skrevet

Jeg har linguster og er fornøyd med det 😊

Skrevet
11 minutter siden, Wawli skrev:

Jeg har linguster og er fornøyd med det 😊

Nå leste jeg "lingvister" og så for meg at du hadde en gjeng akademikere stående i hagen. Legge seg nå.

Anonymkode: 7494c...566

Skrevet

Skal du ha vintergrønn hekk eller ikke? 

Er noen i huset allergisk, ikke velg tuja. Tuja er en skikkelig pollenbombe. Mannen var så lur når han plantet hekk når han kjøpte huset her. Han syns det er fryktlig kjedelig å ordne i hagen, så å bytte den ut gidderr han ikke. Enden på visa er at han nesten ikke er i hagen, for der står hekken. 

Vi kjøpte hekk på andre siden av huset. Kriteriet var ikke tuja og ikke stikke hekk. Aner igrunn ikke hva den heter, men den ser ut som en stikke hekk men har myke stikker. Det sto at den trengte noen år før den vokste, det er ganske kjipt men nå har den begynt å skyte fart. Det ser ut som den blir veldig tett og fin, og den har fine farger. Den er grønn, men de nye skudda er lyse slik at den får litt fargesjateringer. Også tåler den unger, det er også litt viktig. Her har vi unger som sparker fotball, løper igjennom hekken, det blir bygd snøhytter der om vinteren osv. Uansett hva som skjer så reiser den seg igjen, igrunn litt som tuja som overlever alt nesten. 

Anonymkode: 3883f...ec0

Skrevet

Jeg er også på utkikk etter laaang hekk, og hadde tenkt tuja. Veldig glad jeg leste her først, for jeg og sønnen har kraftig allergi. Da må jeg finne på noe annet...

Anonymkode: b4fa5...52f

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå leste jeg "lingvister" og så for meg at du hadde en gjeng akademikere stående i hagen. Legge seg nå.

Anonymkode: 7494c...566

Jeg er lingvist og har absolutt ingen planer om å stå som skille mellom to boliger! 😉

Anonymkode: 669d6...be7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...