Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Er så slimete i svelget,mellom nesa og svelget på en måte..Seigt slim som jeg verken får opp en ned...Føler meg hoven..Er i tillegg litt små forkjølet med gul/grønn snørr...Var hos legen og han mente det var virus da jeg nevnte at jeg hadde slim og følte meg hoven..Hadde i tillegg litt halsvondt da...Kan det være allergi? Må nevne at jeg ofte har anspente muskler i svelg/hals og da mener fysio at jeg lett får slik slim.. Anonymkode: 9de32...bda
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Nei, det høres ikke sånn ut ifht mine erfaringer. Jeg får det mest i nesa og øynene (klør, kribler og nyser). Anonymkode: 8ff7c...6cf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Høres ikke sånn ut ift mine erfaringer med allergi i hvert fall.Her er det kløe i nese og øyne og veldig rennende nese, helt blankt, fullstendig rennende - ikke gul/grønt snørr i det hele tatt. Anonymkode: 5a07a...7c2
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 Takk for svar 😊 Da spørs det om det henger med det som legen kalte virus 😉 Hi Anonymkode: 9de32...bda
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 Mest sannsynlig virus. Men vedvarer det kan det være allergi. Har opplevd halsvondt i forbindelse med allergi. Noen kan få irriterte slimhinner av allergien og få betennelse (gult snørr) Anonymkode: 635e0...d19
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Så du stoler mer på dib enn legen din? Da bør du bytte lege! Anonymkode: adbf0...dd8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Utifra hvordan de reagerer her i huset så ligner det ikke på noen, så jeg ville stolt på legen og sett det ann. I vinter fikk vi en ny allergiker i hus. Hun er testet mot det meste før, men da hun plutselig ble veldig trøtt, øyne som aldri helt var åpene og hun klødde på andre steder enn normalt testet vi enkelt med en zyrteck. Mannen blir veldig sløv når han reagerer, så det var likt selv om alt det andre ikke er likt han. Zyrtec virket nesten umiddelbart. Hun som har tatt zyrteck for å sovne før, ble nå våken (hun har atopisk eksem, så når hun klør som værst er zyrtec veldig greit. Demper litt kløing slik at hun sovner litt fortere, før lunne hun klø seg gjennom halve natten, sovne helt utslitt og slite dagen etter) Så når dette hjalp var det turen til legen for å teste. Vi fant grunnen før vi kom til legen. Det var kaninen. Hun kan ikke lenge kose med den, såfremt hun ikek gjør det reagerer hun ikke. Så ingen kosekanin i senga lengre. Anonymkode: bd7cb...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå