Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Sønnen min spurte meg i dag: Mamma, hvorfor er du alltid blid? Har ikke tenkt på det sånn før, men jeg er nesten alltid blid og i godt humør. Det må være fordi jeg er så heldig som har dere og fordi jeg har et godt liv svarte jeg. Anonymkode: c75ec...26f
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Ja, det vil jeg si at jeg er. Jeg mye mer glad enn sint og jeg er sjelden sur.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Jeg er dessverre ikke den blide mammaen,er nok ofte ganske irritert og blir fort mye kjefting.Er mye sliten ettersom jeg har 100 % stilling og er alenemamma.Har sjeldent barnefri så føler meg aldri uthvilt,føler meg som oftest ganske sliten. Anonymkode: a7c06...e01
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Ja! Elsker livet, familien og det å være mamma. Kjenner lykkefølelse hver dag. Kan bli irritert og lei, men er nesten alltid glad og takknemmelig over hvor henldig jeg er😊 Anonymkode: 8d325...6e2
Iiiiik Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 Ja, i hovedsak er jeg det. Enklere nå når barna er over den verste trassalderen og ingen av dem har utviklet fæl tenåringsatferd (ennå).
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 Ja, er en glad person og en glad mamma ❤ Anonymkode: 48a9b...436
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 Nei, er ofte sur og kjeftete. Anonymkode: 5eac4...b14
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 Jeg blir både glad og sliten av barna, men ja, jeg er glad. Jeg danser og synger og ler med dem, og det gjør meg enda gladere. Anonymkode: fccdb...44d
Mumua Skrevet 1. mai 2017 #9 Skrevet 1. mai 2017 Ja, overraskende nok. Var ikke sånn før, men har blitt veldig mye mer sprudlende etter jeg ble mor. Selv om jeg sprudler fra sofaen fordi jeg er konstant utslitt Synes livet nå er så herlig i forhold til før jeg fikk barn, er lykkelig langt inni ryggraden.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #10 Skrevet 1. mai 2017 Er redd jeg for det meste bare er sliten og lei Anonymkode: 262ca...c03
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #11 Skrevet 1. mai 2017 Jeg er egentlig glad og elsker livet mitt, men er redd jeg oppfattes som irritert, småkjeftete og masete. Anonymkode: bebaa...318
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #12 Skrevet 1. mai 2017 Jeg er lykkelig. Men kan nok ikke si at jeg er glad i hverdagen. Vi har tre små, så akkurat nå er det kaos. Men kjenner at det blir bedre etter hvert som de vokser til. Paradoksalt nok oppfattes jeg nok som ofte glad på jobben. Men det er en rolle jeg tar på meg fordi det er en del av jobben min. Kanskje det medfører at jeg har mindre å gi når jeg kommer hjem. Hadde et på alle måter fullverdig liv før jeg fikk barn og kan ikke si at morsrollen har gjort meg mer glad. Anonymkode: 94f58...f1b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #13 Skrevet 1. mai 2017 Her er det bare gladlakser, så jeg får svømme motstrøms. Nei, jeg er ikke glad og sprudlende lekemamma hele tiden. Hverdagen er slitsom med to små og full jobb, men jeg er glad når jeg kan og setter grenser når jeg må. Noen ganger kjefter jeg også. Anonymkode: 16ace...bac
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2017 #14 Skrevet 1. mai 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er det bare gladlakser, så jeg får svømme motstrøms. Nei, jeg er ikke glad og sprudlende lekemamma hele tiden. Hverdagen er slitsom med to små og full jobb, men jeg er glad når jeg kan og setter grenser når jeg må. Noen ganger kjefter jeg også. Anonymkode: 16ace...bac Jeg kjefter også noen ganger og jeg kan være så trøtt at jeg hverken orker å lese eller leke. Men stort sett er jeg glad, som var svaret mitt på spørsmålet til hi. Det er ingen her som sier at de er sprudlende lekemamma hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #15 Skrevet 1. mai 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er dessverre ikke den blide mammaen,er nok ofte ganske irritert og blir fort mye kjefting.Er mye sliten ettersom jeg har 100 % stilling og er alenemamma.Har sjeldent barnefri så føler meg aldri uthvilt,føler meg som oftest ganske sliten. Anonymkode: a7c06...e01 Akkurat sånn har jeg og det. Har ikke overskudd og blir fort irritert. Heldigvis får jeg tid til litt kos og tull og. Kunne ønske jeg var mer harmonisk Anonymkode: 4f42f...4e3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #16 Skrevet 1. mai 2017 Nei dessverre, verken glad eller lykkelig, skulle ønske jeg var det, høres godt ut. Anonymkode: 2cc1c...178
skinnfilla Skrevet 1. mai 2017 #17 Skrevet 1. mai 2017 Ja, jeg vil si det! Men jeg er også streng og kjefter når det trengs. Vi ler masse, tuller og spøker . leker ikke , men synes det er kjempegøy å sparke fotball , hoppe trampoline og bli snurret i huska . Vannkrig,snøballkrig ol er også stas. Så liker jeg veldig godt å bare ligge og slappe av😉
Evablaum Skrevet 1. mai 2017 #18 Skrevet 1. mai 2017 Livet har alltid vært bra, men etter at jeg ble mamma ble det komplett. Er stort sett blid, men kan være både streng og kjefte. Med andre ord, slik jeg liker å være 😀
sug lut Skrevet 1. mai 2017 #19 Skrevet 1. mai 2017 Litt i overkant glad, synes tenåringen - det tar jeg som et kompliment.
Mamma til 2 søte Skrevet 1. mai 2017 #20 Skrevet 1. mai 2017 Ja, det er jeg. Det betyr ikke at jeg aldri kjefter, er irritert eller at jeg er 100% fornøyd 24/7, slik det ser ut som at mange her tror.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2017 #21 Skrevet 2. mai 2017 Nei, skulle ønske det. Livet er vanskelig og jeg har vurdert å ikke leve lenger. Anonymkode: 211b7...23a
VictoriaS Skrevet 2. mai 2017 #22 Skrevet 2. mai 2017 Ja begge deler. Jeg vokste opp i et voldelig, alkoholisert hjem hvor begge mine foreldre slet og fortsatt sliter med psykiske problemer (og alkohol). Derfor gjør jeg DET JEG KAN for at barna mine skal vokse opp annerledes enn hvordan jeg gjorde. Og ikke er det så vanskelig heller, siden motivasjonen min er så sterk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå