Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Rart spørsmål, jeg vet. Min snart treåring ser ALLTID ut som hun nylig har stått opp, bortsett fra i ca ti minutter etter hun er nygredd. I nabohuset bor en jevnaldrende som vi leker mye med, og hun er alltid så pen på håret, spenner og strikker er alltid pent i orden og håret faller nydelig nedover ryggen. Så har du min unge da som har alt fra hentesveis fra nakken til en alvorlig såte. 🙄 Datteren min har tykt fint hår og hun er så fin når hun er nyfrisert, noe hun er ti minutter x 2 i døgnet. Strikker mister hun etter en halv time og spenner henger ofte og dingler i tre hårstrå i bakhodet. Anonymkode: 8535d...324
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Nei, grer ikke ungen flere ganger om dagen, max 1 gang, men nå skal det sies at jentungen min har "strykefritt" hår. Ser likevel at når det begynner å bli slitt i tuppene, så blir det lettere flokete. Anonymkode: d97f9...2a0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 To jenter som grer seg morgen og kveld. Anonymkode: 17eae...db9
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Har to jenter som begge grer seg morgen og kveld. Men de har veldig forskjellig hår, ene ser alltid ut som et kråkereir, andre ha hår som sjelden rover seg eller blir bustete Anonymkode: 992b3...ed0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 Går det ann å klippe håret litt kortere? Bruke balsamspray? Anonymkode: 8a431...2c5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 Jeg vil tro det kommer av at naboens jente enten er en roligere type og/eller har en hårtype som er enklere å holde styr på enn ditt barns hår. Mine jenter gres som oftest bare om morgen og om kvelden, det er bare hvis vi skal bort eller de skal i bursdag eller noe sånt at jeg grer de utenom. Og de er nesten alltid er ganske bustete på dagtid fordi de er veldig aktive jenter med tykt hår med mye fall og litt krøller. Alt jeg setter i av strikker og spenner blir fort herjet ut igjen. Anonymkode: a8ae4...0c5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 Grer aldri gutta mine. Ikke de heller 🙈 Anonymkode: 78989...cb2
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 Grer aldri guttene. Det trengs ikke (annet enn lusekjemming for å sjekke en gang i blant). Jenta er som din. Krøllete huldrehår i alle retninger, helt umulig å temme. Passer den lille villbassen min godt Hun gres på morgenen og som regel på kvelden. Anonymkode: 2809c...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå