Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Jeg hadde ikke så mange å leke med når jeg var liten og satt mye inne for meg selv. Prøver å få min datter på 7 år til å besøke andre jenter, men hun har stort sett ikke lyst. Hun liker mye heller å leke med brødre på 6 og 2 år og søskenbarn på 3 år. Hun går på besøk dersom hunblir spurt og av og til kommer det venninner til henne. Hvor mye skal jeg presse henne? Har ikke lyst at hun skal ende opp som at de andre ikke gidder å komme ettersom hun ikke tar initiativ selv. Anonymkode: 09104...62c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Går hun på sfo? Da leker hun jo i tilfelle mye med klassevenninner der.... Det var først da de sluttet på sfo det ble mye mer leking hjemme hos hverandre for mine jenter. De er nå 8 og 10 år og leker med venner enten ved å invitere de hit eller gå dit sikkert 2-4 ganger i uken. Mine er så tette i alder at de leker mye med hverandre også, men det er viktig med venner. Anonymkode: 8c763...42f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Hun går på SFO og hun er stort sett fornøydog leker med andre der. Er opptatt på ettermiddagen med lekser, fotball og korps. Men det er i helgene jeg savner at hun skal ta litt mer initiativ. HI Anonymkode: 09104...62c
MerraSomGår Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 Det høres ut som om hun får nok sosial stimuli utenom helgene? Jeg har også en slik en. Hun foretrekker å enten ha besøk eller å være alene hjemme. Hun har litt lite energi og trenger å hente seg inn igjen i helgene. Så lenge hun er sosial og leker ellers ville jeg ikke ha presset på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå