Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Asså siste klipp... Noora om William. My god si han har giddi kommet for en gjesterolle nesten da så de fikser ting. Har forresten fulgt med på Elven, og de siste 4 episodene har han ikke vært med engang. Er klar over de ikke har filmet etterhverandre slik scenene vises på tv altså ang tid ol. Og er det virkelig siste sesong ? De er jo russ neste år . Anonymkode: 898a3...047
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Dette er siste sesong ja. Er kjempe rart at vi ikke får sett det siste året deres som russ. Er spendt på hvordan sesongen slutter. Jeg tror William kommer en tur innom. Even liker jeg ikke lengre. Det er noe creepy med han jeg ikke liker lengre Anonymkode: 3f60b...c49
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Vel serien er jo helt død, frister jo ikke å se på lengre? Hva skjer? Lager de en drittsesong til slutt så folk ikke blir sure for at de gir seg? Anonymkode: b377d...75a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Jeg tror William kommer innom og at de ordner det mellom dem. Men det er virkelig et par som i følge meg har fått alt for mye sendetid allerede. Har jo hørt Noora nage på dette i to sesonger i tillegg til sin egen. Even er ikke creepy, syns jeg. Han er bekymret.. ja rett frem drit redd tror jeg. Det er det vi plukker opp i de få sekundene vi får se han. Vi ser ham jo nå gjennom Sanas øyne, og det elektriske rundt Even er borte fordi vi ikke ser han gjennom Isaks øyne lengre. Men Sana ser ham i et sympatisk lys.. derfor tror jeg helt sikkert at noe har skjedd mot ham, og det er ikke noe han har gjort mot andre. De har mistet meg også denne sesongen, dessverre. Men jeg ble bare hekta på sesong 3, så jeg tror det heller var den som var spesiell. Andem er fortsatt like genial, men historien treffer meg ikke. Anonymkode: fcd81...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå