Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Kva for noko oppgåver kan en få om en jobber på småbarnsavdeling? Er alle oppgåvene gøye?? Anonymkode: 023be...7de
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 - skifte bleier - lage/ordne til mat - ha ansvar for aktiviteter - gi medisiner - ha samling - ta bilder - mate - rydde - legge - av og påkledning Anonymkode: 6804c...81d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: - skifte bleier - lage/ordne til mat - ha ansvar for aktiviteter - gi medisiner - ha samling - ta bilder - mate - rydde - legge - av og påkledning Anonymkode: 6804c...81d Så nå den andre tråden om bæsjebleier, regner med at den og er din, og at du bare er et troll. Irriterer meg at jeg gadd å svare deg Anonymkode: 6804c...81d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 JA, å være ped.leder på småbarnsavdeling er den beste jobben jeg noensinne har hatt - elsker det!! Anonymkode: 9a232...80e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Blir oppgåvene for delt likt på alle? Anonymkode: 023be...7de
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir oppgåvene for delt likt på alle? Anonymkode: 023be...7de Selvsagt blir det fordelt likt! Vi lærer barna å være rettferdige. Hvilken bedre måte ville du gjort det på? Man bytter på å være pedagogisk leder. Én uke hver. Slik får en ta del i hele avdelingen. Bleier fordeles likt hver dag. Alle er med å kler på/av, hver dag. Det leies inn vaskehjelp til måltidene slik at de ansatte slipper unna søl og gris. Alle sover formiddagslur med de små. De som ikke vil sove blir lagt likevel så alle på avdelingen får tilstrekkelig hvile for å komme gjennom dagen. Foreldresamtaler tas over ei flaske vin med hele gjengen samlet. Når foreldrene er dratt starter de ordentlige foreldresamtalene. Da skal ALT sladderet på bordet. Småbarnsavdelinger er BARE gøy! 😆 Anonymkode: cd815...278
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt blir det fordelt likt! Vi lærer barna å være rettferdige. Hvilken bedre måte ville du gjort det på? Man bytter på å være pedagogisk leder. Én uke hver. Slik får en ta del i hele avdelingen. Bleier fordeles likt hver dag. Alle er med å kler på/av, hver dag. Det leies inn vaskehjelp til måltidene slik at de ansatte slipper unna søl og gris. Alle sover formiddagslur med de små. De som ikke vil sove blir lagt likevel så alle på avdelingen får tilstrekkelig hvile for å komme gjennom dagen. Foreldresamtaler tas over ei flaske vin med hele gjengen samlet. Når foreldrene er dratt starter de ordentlige foreldresamtalene. Da skal ALT sladderet på bordet. Småbarnsavdelinger er BARE gøy! 😆 Anonymkode: cd815...278 Er det ein som må ta bleieskift på alle Anonymkode: 023be...7de
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 Der jeg jobber er det hvilket skift man har som avgjør hvilke oppgaver man har .Så oppgavene varierer fra dag til dag. Vi er som oftest to som tar oss av beleskift. Og enkelte dager kan det bli mye bleieskift ja. Men det er en del av jobben i en barnehage, trives man ikke med det, så må man finne seg en annen jobb, sånn er det bare. Anonymkode: fe841...0f9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Der jeg jobber er det hvilket skift man har som avgjør hvilke oppgaver man har .Så oppgavene varierer fra dag til dag. Vi er som oftest to som tar oss av beleskift. Og enkelte dager kan det bli mye bleieskift ja. Men det er en del av jobben i en barnehage, trives man ikke med det, så må man finne seg en annen jobb, sånn er det bare. Anonymkode: fe841...0f9 Er det lik sjekk med alle som bruker bleier? Hvordan sjekker du da?? Anonymkode: 023be...7de
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er det lik sjekk med alle som bruker bleier? Hvordan sjekker du da?? Anonymkode: 023be...7de Merkelige spørsmål fra deg må jeg si. Vi har faste tider for bleieskift. Bæsjebleier lukter man som oftest og de skiftes forløpende. Anonymkode: fe841...0f9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Merkelige spørsmål fra deg må jeg si. Vi har faste tider for bleieskift. Bæsjebleier lukter man som oftest og de skiftes forløpende. Anonymkode: fe841...0f9 Det er bare et troll, Samme og enda merkeligere spørsmål har vært stilt i tråder før. Jeg lurer nesten på om det er en shaming av barnehageansatte Anonymkode: 6804c...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå