Gå til innhold

Så kos. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møte en mann på byn i går (vet hvem han er). Ble med han hjem. Pleier ikke gjøre det. Var det galt?

Var utrolig godt. Koste i natt. Vært alene lenge og kjente hvor godt det var og hvor heg savner det. 

Anonymkode: 44e76...79d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke vår godkjenning så lenge du gjør noe som er godt for deg selv :)

Å være med vilt fremmede hjem på ons kan jo være et risikabelt opplegg, men du visste jo hvem han var, og da er det anderledes.

Ikke la ev. spydige kommentarer få ødelegge den følelsen du har nå, av at det var en koselig og utrolig god natt.

Jeg har vært alene altfor lenge også. Kunne godt hatt et ons, men jeg har liksom ikke truffet noen jeg har hatt ønske å ha det med heller, så da er det 3,5 år siden sist. Savner sex veldig, har stor sexlyst, men savner nærheten mest. Det å vite at man ikke alltid er alene, at det er noen som bryr seg og ønsker å være tilstede i livet mitt.

Ta de gledene du kan så lenge det er positivt for deg :)

Anonymkode: 6dc9b...df6

Skrevet

Takk for svar. 

Ja, hadde vel ikke gjort det visst jeg ikke hadde visst hvem det var. 

Var utrolig godt og angrer ikke. Skulle gjerne hatt mer kos. :) 

Trenger sånn sett ikke andres godkjenning, men ville bare lufte det her. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. 

Ja, hadde vel ikke gjort det visst jeg ikke hadde visst hvem det var. 

Var utrolig godt og angrer ikke. Skulle gjerne hatt mer kos. :) 

Trenger sånn sett ikke andres godkjenning, men ville bare lufte det her. 

Skal dere møtes igjen, eller var det bare den natten? Kjenner flere som har fått varige forhold ut av det som bare skulle være en ons, så det er også mulig.

Anonymkode: 6dc9b...df6

Skrevet

Vi har ikke avtalt noe. Så vi får se. Ville gjerne møt han igjen. Målet er jo å finne en for mer. :) Fant ut vi hadde ungene mot satt helg. Så var tilfeldig at vi møtes ut da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...