Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Bestilte flybillett til meg og datteren min før jul og hadde ingen planer om å bli gravid. Siden hun er under 2 år har hun ikke eget sete og skal etter planen sitte på fanget, men nå er jeg altså uplanlagt gravid og vil være 22 uker på vei ved avreise. Er det fortsatt ok for flyselskaper at man har et barn på fanget da? Finner ikke noe om det på hjemmesiden og kom på det nå at det kan jo faktisk være de ikke synes det er ok. Anonymkode: 1a908...8f5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Ja, det er ikke noe problem. Har flydd MYE mellom USA og Norge i samme situasjon. Ikke noe tema før du er ca uke 34, da vil de fleste flyselskaper spørre etter brev fra lege at d er Ok for deg å fly. Anonymkode: 8dbc6...58a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er ikke noe problem. Har flydd MYE mellom USA og Norge i samme situasjon. Ikke noe tema før du er ca uke 34, da vil de fleste flyselskaper spørre etter brev fra lege at d er Ok for deg å fly. Anonymkode: 8dbc6...58a Supert, det var kjekt. Det er ingen ledige flybilletter på den turen så vi måtte ha avlyst om hun ikke fikk sitte på fanget mitt. Da får jeg bare håpe jeg ikke er så stor at hun ikke får plass HI Anonymkode: 1a908...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå