Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Ser på orange is the new black.. og tenker på en venn av meg som måtte sone en dom i utlandet, de er litt strengere enn her men personen etter å ha sonet dommen har blitt en helt annerledes person, vi har god kontakt men jeg synes at det er som han ikke er redd for noe lengre på en måte, lever livet til det fulle, mer selvsikker og jeg lurer på om det er sånn at fengslet forandrer folk til å bli tøffere, mindre redd osv? Synes nesten min kompis er litt skummel pga han er så "fryktløs" ... hva tenker dere og evt kjenner dere noen som har vært i fengsel? Anonymkode: 7937d...21c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Han har vel kanskje heller kommet i fengslel pga fryktløs adferd? Anonymkode: b21d7...869
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Fengsel gjør noe med folk. Å spikre paller i Vadsø er sikkert ikke en livsendrende opplevelse, men å sitte inne i fengsel over lengre tid gjør noe med deg. Hadde vært rart om det ikke gjorde det. Har i jobb møtt flere som har sittet inne i fengsel. De fleste har endret seg. Mange av dem har blitt nervøs, folkesky, engstelig etc. Og noen blir fryktløs, tøff, barske og bitter. Anonymkode: bcbce...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå