Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Hot or not? For å hærme tidsbonansa Anonymkode: d4f4d...3e1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Jeg synes det er flott at Nrk lager slike program. Digget fuglefjellet i fjor, og skulle gjerne sette det i år igjen. Noen av bildene fra reinflyttingen har vært helt fantastisk vakre, spesielt når det lysner av dag på natten der oppi nord. Fargespillet har vært enormt og utrolig vakkert. Nrk driver med flott norgesreklame med disse programmene. Mange fra andre land som fulgte fuglefjellet i fjor, og har også hørt at flere følger reinflyttingen. Jeg tror slike program treffer noe i mange, roe helt ned, det må ikke være sterk action hele tiden. Veldig avspennende å se på disse sakteprogrammene. Har det vært kommentatorer til reinflyttingen? Jeg har sett mest på natten, da kunne jeg tenkt meg mer fagkommentarer slik de hadde til fuglefjellet i fjor. Anonymkode: 5264a...30d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #4 Skrevet 30. april 2017 Hot! Kjempebra!! Anonymkode: 58b47...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå