Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Det er ofte de samme det gjelder for. Jeg har så stor respekt for mennesker som er pålitelige ifht å overholde avtaler. Jeg ser på de som stadig finner på unnskyldninger som litt svake og de irriterer meg. SLUTT å si JA, når du ikke kan/orker/eller har lyst! Det er så respektløst og frekt! Anonymkode: daca8...678
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Har kun avlyst pga syke barn det siste året Anonymkode: c0874...cb9
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Ja, det gjør jeg av og til Anonymkode: 81d4a...531
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #4 Skrevet 30. april 2017 Nesten aldri. Kan bare huske en gang det siste året, og da hadde sønnen min fått feber. Hadde likevel kjempedårlig samvittighet. Synes det er irriterende selv når andre avlyser, vi har jo gjerne lagt opp dagen rundt det som er avtalt, droppet andre ting pga det osv. Spesielt kjipt hvis det gjelder noe som involverer barna, som de har gledet seg til. Anonymkode: 1f967...bea
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #5 Skrevet 30. april 2017 Avlyser selvfølgelig hvis barna eller jeg selv er syk. I vinter måtte jeg avlyse ofte nettopp pga sykdomsbonanza. Sånn er det i perioder. Anonymkode: f8b6e...543
Syngensang Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 Berre viss eg ikkje har noko val. Eg respekterer andre si tid, og veit kor irriterande det er når heile dagen må omgjerast i full fart. Når folk avlyser i god tid er det heilt ok. Men kan ikkje fordra at folk sender melding ein time før at avtalen er avlyst. Men heldigvis er dei eg har flest avtalar med veldig pålitelege, og når ungane spyr feks har eg folk forståing for at ein må avlyse.
Superdolly Skrevet 30. april 2017 #7 Skrevet 30. april 2017 17 minutter siden, Syngensang skrev: Berre viss eg ikkje har noko val. Eg respekterer andre si tid, og veit kor irriterande det er når heile dagen må omgjerast i full fart. Når folk avlyser i god tid er det heilt ok. Men kan ikkje fordra at folk sender melding ein time før at avtalen er avlyst. Men heldigvis er dei eg har flest avtalar med veldig pålitelege, og når ungane spyr feks har eg folk forståing for at ein må avlyse. Helt enig i dette. Jeg prøver å være pålitelig og overholde avtaler, men blir barna eller jeg selv syke må jeg avlyse. Heldigvis har de fleste forståelse for det, og det skjer jo ikke veldig ofte.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #8 Skrevet 30. april 2017 Kun ved sykdom. Kan ikke huske sist det skjedde. Anonymkode: 292b1...68d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #9 Skrevet 30. april 2017 Det hender ja. Hvis jeg feks har avtalt besøk med en venninne en helg, og så kommer det bursdagsinvitasjon til et tantebarn i mellomtiden feks. Jeg synes bursdager trumfer andre avtaler. Sier da selvfølgelig i fra med en gang jeg vet at jeg må avlyse. Anonymkode: 6ca24...942
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #10 Skrevet 30. april 2017 Avlyser kun om det er sykdom. Jeg sier heller nei om jeg er usikker på om jeg får det til eller om jeg ikke vil. Har mange grunner på lur om det er noe jeg ikke ønsker. Har nemlig en bekjent som er veldig slitsom. Jeg ønsker ikke å være vennen hennes, men siden vi har barn i samme klasse kan jeg ikke unngå henne helt. Hun ringer, sender sms og spør på facebook (på veggen min slik at alle kan se) så da må jeg ha ting på lur, for om jeg sier det ikke passer så bare maser hun. Har heldigvis en bekjent som sliter med det samme, så skriver hun på veggen min skriver hun andre ofte noe. Muligens slemt gjort, men noen tar ikke ett nei for ett nei og sosiale antenner er ikke helt der. Anonymkode: 7c4c2...1dd
Anonym bruker Skrevet 30. april 2017 #11 Skrevet 30. april 2017 I det siste har jeg avlyst nesten alt selv om hverken jeg eller barna er syke. Det er derimot min venninne og det tar all tid jeg har. Anonymkode: a2c7e...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå