Gå til innhold

Nettopp blitt 5 år og heftige raserianfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi var alltid vært den rolige, stille, komiske, omsorgsfulle og konstant blide jenta som har sjarmert alle hun har møtt i senk.

I det siste har jeg merket en endring på oppførselen hennes og jeg takler det svært dårlig! Hun er begynt å bli litt frekk og krevende. Ikke like interesser i å delta i eb samtale med andre og sjarmere lengre. Blitt stygg i munnen og begynt å ignorere oss foreldre fullstendig når vi irettesetter henne. Hun har begynt å få skikkelig heftige ut-av-seg-selv-raserianfall som vi sliter skikkelig med å håndtere. Hun hyler så vi kjenner trykke i ørene og hører ringingen lenge etterpå. Slår og sparker helt villt rundt seg og blir helt panisk. Så fort disse raserianfallene er over blir hun veldig rolig og sjarmerende igjen... 

Vi har lagt merke til at disse raserianfallene helst kommer når hun er trøtt og sliten. Men hun er ei lat og bedagelig jente som blir sliten veldig lett, samt at vi sliter en del med nattesøvn med henne. Enten så sovner hun lett om kvelden men våkner etter noen timer og er umulig å legge igjen, eller så holder hun det gående til gjerne midnatt før hun sovner men sover da hele natta. 

Er det noen som har noen råd?

Anonymkode: d9082...562

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Late barn kureres med å gå lange fjellturer i helgene.Gå på ett fjell som tar minst en time hver vei så hun blir skikkelig sliten til leggetid;så får hun nok en god nattsøvn og slutter å oppføre som som en lat 3 åring.

Anonymkode: 7a697...4d2

Skrevet

Vi har samme problem med stedatteren min. Hun er 5 1/2. Tidenes sjarmtroll frem til hun ble 5 år, nå er hun som besatt. Tar det ut på lillesøsteren sin og, så vi er helt desperate. Har prøvd alt, snakket med familiesenter o.l men ingenting funker. Meg hater hun plutstelig og har vannvittige raserianfall. Har grått hver kveld etter hun sovner når hun er på samvær de siste månedene for jeg fatter ikke hvordan vi skal få dette til å gå over når ingenting av det vi har prøvd virker.

Anonymkode: 8dd7f...079

Skrevet

Er vi ute minst 5 timer hver dag i helgen sovner vår bedagelige femåring i løpet av sekunder og sover til mirgenen igjen. Slår aldri feil.

Anonymkode: 7a39f...130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...