Gå til innhold

Hva synes dere om denne eneboligen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit. Men ganske lite spennede. En slik bolig det finnes over alt.

Anonymkode: 5ed69...4a1

Skrevet

Enig med den andre som har svart. Helt greit, men ikke et sted jeg ville valgt å bo. Lurer dessuten på hvorfor det er så mange hus på Neskollen som vises frem her inne. Er du den samme som legger ut alle? Eller er dere mange som leter etter bolig å etablere dere i på Neskollen, som viser dem frem på DiB? 

Skrevet

Boligen var helt ok, men jeg synes den var dyr for en helt ordinær bolig midt på et byggefelt.

Jeg kunne rett og slett ikke tenke meg å bo sånn. Jeg foretrekker boliger med litt mer sjel, helst på eldre byggefelt med større tomter og mer privatliv. Disse moderne byggefeltene som er høvlet helt flate og boligene står tett i tett er ikke for meg....

Men som sagt boligen var helt ok.

Anonymkode: 875e3...bf8

Skrevet

Det er virkelig tett. Vi var på visningen av denne boligen idag, og vi slet litt med å finne fram, det er så tett og smalt. Jeg likte det innvendig, men fatter ikke prisen. Det er  ikke noe privatliv på noen av sidene på huset. 

Denne boligen ble solgt for 3,9 i 2015 og selges for 4.3 nå. Skjønner det ikke, det er ikke noe wow følelse over huset, og materialet er helt alminnelig. Beliggenhet kan det umulig være, da det er boligfelt med masse hus rundt.

Anonym som lurte på om jeg oppretter disse trådene, dette er første gang. Jeg liker neskollen og tenkte bare om noen andre ser noe jeg ikke ser.

hi

Anonymkode: 6ee5e...000

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er virkelig tett. Vi var på visningen av denne boligen idag, og vi slet litt med å finne fram, det er så tett og smalt. Jeg likte det innvendig, men fatter ikke prisen. Det er  ikke noe privatliv på noen av sidene på huset. 

Denne boligen ble solgt for 3,9 i 2015 og selges for 4.3 nå. Skjønner det ikke, det er ikke noe wow følelse over huset, og materialet er helt alminnelig. Beliggenhet kan det umulig være, da det er boligfelt med masse hus rundt.

Anonym som lurte på om jeg oppretter disse trådene, dette er første gang. Jeg liker neskollen og tenkte bare om noen andre ser noe jeg ikke ser.

hi

Edit: Det skulle stå  3,4 og ikke 3.9. 

Hi

Skrevet

Veldig liten hage. Men folk har jo forskjellige ønsker. Noen vil unngå mye arbeid, andre vil helst ha stor hage. Er ikke så glad i at det er så tett og åpent. Uteplassen blir for steril. 

Jeg synes i motsetning til dere andre at den var billig. Du får ikke et lite rekkehus i Oslo for den prisen. 

Men innvendig var boligen fin. Praktisk med  fire soverom, svært mange boliger har tre. Og fint med vaskerom rett innenfor døra. 

Men jeg er ikke kjent på Neskollen og prisnivået der. 

Anonymkode: af520...df5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...