Gå til innhold

Forstår meg ikke på folk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiller pokemon go, både med og uten barn. Det er visst i mange sine øyne helt fjernt og latterlig, noe flere liker å uttrykke høylydt. 

Greit nok det, ser jo den. Det som jeg synes er ille at flere av de som synes det er morsomt og litt teit, er voksne menn som synest det er kult å bruke tiden sin på å spille GTA 😳

Anonymkode: 4a493...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er like teit ;)

Voksne mennesker som spiller på lik linje med tenåringer forstår jeg meg ikke på, uavhengig av om det er på playstation eller mobilen.

Anonymkode: f9b22...565

Skrevet

Det er fordi menn tror at for å være en ekte gamer kan man kun spille de spillene de har "godkjent", f eks GTA og spill hvor man skyter alt som rører seg. Hvis man liker f eks Sims eller Pokemon eller andre mindre voldelige spill, er man ikke ekte gamer og må derfor latterliggjøres.

Merk at dette stort sett rettes mot kvinner som gamer av menn som gamer. Det er mao en måte å latterliggjøre og se ned på kvinner.

Skrevet

Jeg og venninne møtes 2-4 ganger i året for å spille Nintendo nes😊 koser oss og prater mye mens vi spiller😊

Anonymkode: e3e78...4b0

Skrevet

Noen menn vil alltid se ned på kvinner uansett hva de gjør eller sier. 

Kjør knyttneven i dem og drep dem verbalt. You go girl! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er like teit ;)

Voksne mennesker som spiller på lik linje med tenåringer forstår jeg meg ikke på, uavhengig av om det er på playstation eller mobilen.

Enig.

Anonymkode: 4e1ad...e7a

Skrevet

Jeg ser ikke at pokemon go er noe mindre verdt som tidsfordriv enn f. eks. strikking el tv-titting. 

Anonymkode: f5b4c...db2

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ikke at pokemon go er noe mindre verdt som tidsfordriv enn f. eks. strikking el tv-titting. 

Anonymkode: f5b4c...db2

Ved strikking sitter du igjen med noe som du kan ha veldig lenge og ved tv lærer du forhåpentligvis noe.

Anonymkode: 4e1ad...e7a

Skrevet

Tenk så mye mosjon du får da hi. Sprekt spill 👍☺

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er like teit ;)

Klart det er teit, men det meste som er morsomt i livet er ganske teit.22 menn som løper etter en lære ule i halvannen time er teit det også. Å gjøre rare bevegelser til musikk er teit. 

Anonymkode: 43bc8...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...