Gå til innhold

Hvordan er det mulig å bli sur for dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jobb, og har avtalt med kjæresten å ta en fjelltur når jeg kommer hjem. Så får jeg snap om at han allerede er på heia, og jeg kjenner at det gjør meg sur! Det går jo ikke ut over meg i det hele tatt, han tar jo en tur med meg i ettermiddag også, men jeg kjenner at det gjør noe med meg. Vet ikke helt hva, at turen med meg ikke er god nok kanskje? Kjenner at motivasjonen for å gå i ettermiddag er helt borte 😖  Hvordan få snudd humøret mitt igjen?

Anonymkode: cb407...bb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så han skal sitte inne en hel arbeidsdag og se ut på det fine været fordi du måtte jobbe?

Han kan ikke ta to turer ut i løpet av en flott vårdag fordi da blir du sur?

Har vel ingenting med at turen i ettermiddag ikke er god nok, det har bare med at han vil være ute og nyte solen også mens han venter på deg.

Anonymkode: 5e1a1...ad7

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er på jobb, og har avtalt med kjæresten å ta en fjelltur når jeg kommer hjem. Så får jeg snap om at han allerede er på heia, og jeg kjenner at det gjør meg sur! Det går jo ikke ut over meg i det hele tatt, han tar jo en tur med meg i ettermiddag også, men jeg kjenner at det gjør noe med meg. Vet ikke helt hva, at turen med meg ikke er god nok kanskje? Kjenner at motivasjonen for å gå i ettermiddag er helt borte 😖  Hvordan få snudd humøret mitt igjen?

Tenk at han gleder seg sånn til tur at han har tyvstartet litt. Om ikke tur med deg var godt nok hadde han nok ikke ventet på deg hele dagen, men gått for lengst;)

Er ikke lett å styre hva vi føler, og iallfal ikke lett å forstå!

Anonymkode: d6a48...57d

Skrevet

Jeg forstår deg. Fornuften sier deg jo at det er urimelig. Men jeg bruker å tenke at det gir meg lov til det samme når jeg har fri og han må på jobb. Da slipper jeg å tenke på det dilemmaet når jeg har fri, og det gir meg frihet på fridagen min ☺ Om du skjønner? Så han har jo egentlig gjort deg en tjeneste 😉 

Klarer du å snu det nå? 😀

Skrevet

Ja, det hjelper meg å lese svarene deres, både det som svarte litt kvasst for å sette meg på plass, og dere andre som har vinklet det mer forståelsesfullt. Tusen takk, alle sammen😊

Skrevet

Jeg er den "spreke" i familien og når mannen trener flere dager på rad blir jeg også sur!😜 Løping er MIN greie, liksom! Og jeg blir irritert fordi han lar alt huslig ligge for å komme seg ut på tur. Og overlater det til meg.. Mens jeg ordner alt først. Også løper jeg.. ! 

Anonymkode: eba8d...f1b

Skrevet

Haha, jeg kan bli snurt når vi ser en serie "sammen" også innser jeg at han bare har gått videre i serien uten å vente på meg ;) I tillegg blir jeg sur når han får trene mer enn meg og er mer sosial enn meg.. Jeg er den som er den spreke og den sosiale :P 

Anonymkode: bf034...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...