Gå til innhold

Hva synes du om rødt hår?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, æsj.. fregner... 

Jeg bør gå og gjemme meg, for et stygt fregnetryne jeg er

Anonymkode: a1c11...c22

Så jeg som er storfregnet og har leverposteifarget hår kan bare grave meg ned? Tull og tøys! Eller er det penere enn lysende flott orangerødt hår og fregner? Merkelig måte å tenke på!

Anonymkode: 72ee0...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ironisk nokk dukket dette opp på Facebooken min i stad. Her var det jo også mye "mindre" pent som enkelte kaller det. Og se der til og med fregner!!🏳🏳🏳🏳🙄http://www.boredpanda.com/these-beautiful-portraits-show-that-redheads-arent-only-from-ireland-scotland/?page_numb=8&utm_source=CB11&utm_medium=link&utm_campaign=SAW

Anonymkode: a85b4...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så jeg som er storfregnet og har leverposteifarget hår kan bare grave meg ned? Tull og tøys! Eller er det penere enn lysende flott orangerødt hår og fregner? Merkelig måte å tenke på!

Anonymkode: 72ee0...9a7

SARKASME

Anonymkode: a1c11...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem hadde sagt at han her var "mindre" pen???

IMG_0228.PNG

Anonymkode: a85b4...111

Min mann har denne hårfargen 😍

Anonymkode: 1b1cd...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mann har denne hårfargen 😍

Anonymkode: 1b1cd...00f

og?

Anonymkode: a1c11...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, æsj.. fregner... 

Jeg bør gå og gjemme meg, for et stygt fregnetryne jeg er

Anonymkode: a1c11...c22

For noen uker siden måtte jeg bare kommentere til ei i kassa på en butikk hvor fantastisk vakre fregner hun hadde! Virkelig vakre fregner mot en perfekt hud og nydelig rødbrunt hår. Jeg måtte bare kommentere, og jeg så at hun helt tydelig ble både overrasket og glad for å høre det.

Anonymkode: d6b29...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hørte en diskusjon i går. 

To jenter snakket om en annen venninne som hadde fått barn. Så sier hun ene - Men hun har rødt hår da..... tydelig var det negativt. 

Ble overrasket. Er det opplest og vedtatt at det er stygt?

Jeg synes rødt hår er pent jeg. Et herlig innspill i vår blonde/brune verden. Naboen min har flammende rødt hår, i solskinn ser det ut som flammer omtrent. Hun er så nydelig. 

Så hva synes dere? 

Anonymkode: 2d7f3...3b8

Rødt hår er kjempefint!!!

Anonymkode: e84c1...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er nydelig med sjelden hårfarge! Rødt hår er fantastisk vakkert!! :)

Anonymkode: 8d084...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For noen uker siden måtte jeg bare kommentere til ei i kassa på en butikk hvor fantastisk vakre fregner hun hadde! Virkelig vakre fregner mot en perfekt hud og nydelig rødbrunt hår. Jeg måtte bare kommentere, og jeg så at hun helt tydelig ble både overrasket og glad for å høre det.

Anonymkode: d6b29...48f

Koselig:) Mannen min elsker fregnene mine, så er glad for at jeg har dem. Rødbrunt hår og fregner på 17.mai synes jeg komplementerer bunaden helt ok

Anonymkode: a1c11...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns rødt hår er en flott variasjon! Det er da ikke hårfargen som avgjør om noen er pene eller ikke...

Men som en annen bruker sier, det er akkurat som noen har skrekk" for rødt hår...

mannen min fex. Tåpelig.

Men jeg tror det var samme bruker som sa at rødhårede slipper å bli grå, det er en sannhet med modifikasjoner. En gammel dame på over 90 fortalte at hun ble ertet for sitt røde hår som barn. Hennes hår var gulgrått, ikke hvitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, EiStjerneEnOrmOgEnSopp skrev:

Jeg synes det er så fint. Skulle ønske jeg hadde det selv.

Samme her. 

Og jeg var i himmelrike de årene jeg bodde i Irland, og var omringet av rødhårede menn. 😍

Anonymkode: bd4f1...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare en preferanse som det meste annet. Noen liker lyst hår, noen mørkt; noen glatt hår, og noen krøller. Det er jo en stor del av skjønnhetsindustrien å endre hårfarge og struktur. Personlig synes jeg det er pent med kobberfarget hår - ikke så fint med gulrotfarget hår og hvite vipper og bryn.

Akkurat som man har preferanser rundt det meste av visuelle ting.

 

Anonymkode: 34156...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et dumt spørsmål! En ting er å spørre om klær, sminke, kosmetisk kirurgi og alt vi har å velge mellom. Men nå nå velger vi ikke hvilken hårfarge vi blir født med! Jeg liker alle hårfarger :-)

Anonymkode: 9b846...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å väre ärlig, så syns jeg riktig rödt hår ikke er noe fint. Men om man har litt röd skjär i håret er det ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes rødt hår er pent jeg, men hovedsakelig på damer, ingen anelse hvorfor kjønn har noe å si :fnise: Men det er vel i forhold til hvordan man har stelt det. Prins Harry f.eks er ikke i pent kategorien, mens Amy Admans er jo bare smashing.

Selv foretrekker jeg mer rødt så jeg farger det slikt, heller det enn kommuneblondt hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår er jo bare nydelig. Har selv en liten datter med nydelig rødt hår, gyldenbrun hud, nøttebrune øyne og mørke vipper og bryn. Hun/vi blir stadig stoppet av fremmede som forteller hvor nydelig hårfargen hennes er.

Anonymkode: 92ac3...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rødt hår og MASSE fregner. Har aldri hatt problemer med å få pult for å si det sånn... haha.

Men fra spøk til alvor, jeg synes det var forferdelig gjennom hele barndommen og brukte mye tid på å lære meg å like håret og fregnene mine. Var ikke før jeg var 16 og fikk modelljobb for Dior at jeg skjønte at jeg hadde noe "ekstra" som var verdt å være stolt over. "Stygge" meg fikk jobb foran flere hundre andre jenter på samme alder liksom. Men det har tatt tid, siden man alltid fikk høre at det var stygt med rødt hår fra man var liten.

Anonymkode: d0c5a...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår og fregner er noe av det fineste jeg ser😍 

Endret av Urwa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ann Christin skrev:

Syntes rødt hår er pent jeg, men hovedsakelig på damer, ingen anelse hvorfor kjønn har noe å si :fnise: Men det er vel i forhold til hvordan man har stelt det. Prins Harry f.eks er ikke i pent kategorien, mens Amy Admans er jo bare smashing.

Selv foretrekker jeg mer rødt så jeg farger det slikt, heller det enn kommuneblondt hår!

Du tar så feil! ;) Prins Harry er definitivt tagbar! (Det er forsåvidt Amy Adams også, om man kjører i den fila.) Og Kevin McKidd. Og en laaang rekke andre rødhåretemenn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har rødt hår og MASSE fregner. Har aldri hatt problemer med å få pult for å si det sånn... haha.

Men fra spøk til alvor, jeg synes det var forferdelig gjennom hele barndommen og brukte mye tid på å lære meg å like håret og fregnene mine. Var ikke før jeg var 16 og fikk modelljobb for Dior at jeg skjønte at jeg hadde noe "ekstra" som var verdt å være stolt over. "Stygge" meg fikk jobb foran flere hundre andre jenter på samme alder liksom. Men det har tatt tid, siden man alltid fikk høre at det var stygt med rødt hår fra man var liten.

Anonymkode: d0c5a...ac9

Sunniva?

Anonymkode: e231a...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som liten så hadde jeg gulerotfarget, tynt, pistrete hår. Og masse fregner! Det var aldri noe gøy, i forhold til min søster som hadde langt, blond hår med masse krøller. Hun fikk alltid høre at hun var så pen i forhold til meg. Fra jeg var 14 år og til det siste året. (Er26) så farget jeg det mørkt brunt. Men nå har jeg selv framkalt min egen hårfarge, og det er jo den jeg kler best. Uten tvil. Fregnene mine er borte nå, og jeg savner dem faktisk. Jeg trives ikke med min hårfarge, men den forandrer seg faktisk, og nå ser det ut til at den har blitt enda lysere. Jeg er nå gylden blond, orginalt :P men får stadig høre, "hva om du får barn med rødt hår😮"

Endret av Mahem91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfarge som Ed Sheeran har, altså som en gulrot, nesten oransje, den fargen syns jeg er mindre pen. Mennesker med denne hårfargen er som regel også melkehvitt i huden (som aldri blir brun, bare solbrent), gjerne med fregner, ingen av delene jeg syns er fine.

Mørk rødfarge (auburn) som Amy Adams har derimot er nydelig. Syns jeg.

Anonymkode: ffac1...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...